رئیس کل دادگستری استان بوشهر: متهم اصلی اختلاس گمرک بوشهر دستگیر شد

به گزارش بصیر:رئیس کل دادگستری استان بوشهر از دستگیری متهم اصلی پرونده اختلاس از گمرک بوشهر به نام «ح ـ خ» با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی بوشهر در شهر شیراز خبر داد.

به گزارش جنوب نیوز، حیدر بحرانی در گفت‌وگو با  خبرنگاران با تشریح  وضعیت پرونده اختلاس از گمرک بوشهر اظهار داشت: با تلاش‌های اطلاعاتی و همکاری صمیمانه ماموران نیروی انتظامی، دستگاه قضا و نیروهای اطلاعاتی متهم اصلی پرونده اختلاس از گمرک بوشهر در شهر شیراز دستگیر شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی تصریح کرد: برای دستگیری متهم  مذکور، تیمی از ماموران نیروی انتظامی بوشهر، راهی شیراز شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیر فرد مذکور شدند.

http://img7.irna.ir/1392/13921016/80982467/80982467-5397878.jpg

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: روند پیگیری این پرونده با همکاری دادگستری، اداره اطلاعات و بازرسی ادامه دارد و  ما تا حصول نتیجه نهایی این پرونده را پیگیری خواهیم کرد.

بحرانی در ارتباط با شایعه فرار متهم پرونده به خارج از کشور، خاطرنشان کرد: پیش از این نیز  فرار متهم شایعه شده بود اما با توجه به دستگیری فرد مذکور در شیراز، این شایعه نیز تکذیب می‌شود.

پرونده اختلاس از گمرک بوشهر از سال ۸۶ تاکنون در جریان بوده و در همین ارتباط چند کارمند گمرک بوشهر با انجام فعالیت‌های غیرقانونی، اقدام به اختلاس از گمرک کرده بودند که چند متهم دستگیر شده بودند و اخیرا نیز متهم اصلی پرو نده دستگیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا