اختصاصی/ رئیس شورای شهر فریدونکنار خبر داد

۹ دستگاه خودروی جدید به ناوگان موتوری شهرداری اضافه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید حسن میرمرادی در نشست صمیمی اعضای ستاد پدران آسمانی با منتخبین شورای شهر، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اگر ما در افزایش درآمد و اقتصاد مقاومتی تلاش می کنیم باید در بخش هزینه نیز مدیریت جهادی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به نمایندگانتان فرصت بدهید، اذعان داشت: مردم ادارات و دستگاه ها را در داخل همان دستگاه ارزیابی می کنند اما شهرداری و شورای شهر را زمانیکه از درب منزل خارج می شوند محاسبه می نمایند، از مردم می خواهیم قدری تحمل نمایند تا کارهای زیبایی را از شورای جدید ببینند.

رئیس شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه ۹ دستگاه خودروی جدید به ناوگان موتوری شهرداری اضافه شد، عنوان داشت: اعضای شورا در بازدیدها به ندرت از ماشین شورا استفاده می کنند و بیشتر از خود مایه می گذارند.

میرمرادی یادآور شد: ماشین های جمع آوری زباله به لحاظ بهداشتی می بایستی تعویض می شدند، تصریح کرد: شیرابه های زباله هنگام حمل بر روی زمین جاری می شد که خود منشا بیماری بود، اعضا تصمیم گرفتند تا نسبت به تعویض خودرو اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه شهردار هفته ای یک یا دو بار به استان و ماهی دو بار به تهران جهت امورات شهرداری اعزام می شود، گفت: ماشین قبلی به جهت نیاز تعمیرات در خدمات دهی و هزینه ای مقرون به صرفه نبود مجبور به تعویض آن شدیم.

میرمرادی با بیان اینکه به منتخبینتان اطمینان داشته باشید، عنوان داشت: مردم از ما انتظار دارند طی ۴ سال کارهای بنیادی شود، در حال حاضر دغدغه مردم آسفالت معابر و خیابان ها، فضای سبز و فاضلاب شهری است و مردم به این شورا امید بستند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا