یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ امشب: فولاد- السد قطر

به گزارش بصیر به نقل از صدخبر، فولاد خوزستان پس از پیروزی‌های مکرر در بازی‌های آسیایی این بار در مرحله‌ دوم لیگ آسیا مقابل السد قطر به میدان می‌رود، بازی سخت ولی پرامید برای طرفداران خون گرم فولاد خوزستان که امیدهای زیادی به برد در این بازی دارند.


فولاد خوزستان قراراست امشب در مقابل السدقطر بازی بسیار حساسی را برگزار کند که در صورت حتی تساوی در این بازی می‌تواند جاده صعودش را به مرحله بعد صاف کند، بازی مقابل این تیم قطری برای فولاد خوزستان خیلی دشوار نیست ولی زمزمه‌های موجود در حاشیه‌های این تیم برای فولاد خوزستان قدری دست و پا گیر بوده است.   

زمزمه‌های کارت‌های پایان خدمت جعلی این روزها به حاشیه بسیار تاریک فولاد خوزستان تبدیل شده است که رئیس فدراسیون فوتبال کشور در این زمینه آب پاکی را روی دست شایعه سازان ریخت و قدری شلعه‌های بلند این آتش فروکش کرد، ولی این تنها کاری نبوده و نیست که بدخواهان فولاد خوزستان در فوتبال پرحرف و حدیث ایران در دستور کار خود قرار می‌دهند.   

فولاد خوزستان در شرایط کنونی تنها نماینده باقیمانده ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیاست که توانسته از مرحله نخست سعود کند و خود را میان تیم‌های شایسته آسیا قرار دهد، السد قطر نیز تیمی بسیار باتجربه است که دو سال است با حذف نمایندگان ایران در این جام به مرحله بعد صعود می‌کند.

سال گذشته السد توانست سپاهان را حذف کند و در سال‌جاری نیز به یُمن باخت سپاهان مقابل الهلال و بردش مقابل الوحده امارات توانست به مرحله بعد صعود کند.   

* فولاد با انگیزه‌تر از گذشته   

سرمربی فولاد خوزستان در این زمینه می‌گوید: فولاد خوزستان در روزهای گذشته خوب تمرین کرده است و تلاش کرده تا همه نکات ضعف السد قطر را مدنظر داشته باشد.   

حسین فرکی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان برای برد در قطر انگیزه زیادی دارد، می‌افزاید: صعود بدون دردسر از مرحله نخست باعث شده تا بازیکنان همه تلاش خود را برای برد در نخستین بازی به کار بندند و انگیزه بازیکنان تیم بسیار بیشتر از زمانی است که در ابتدای لیگ بودیم.   

وی کسب قهرمانی لیگ برتر را برای بازیکنان فولاد روحیه مضاعف دانست و تاکید می‌کند: بازیکنان فولاد خوزستان پس از قهرمانی برای بازی در آسیا روحیه مضاعفی گرفته‌اند و به این دلیل می‌کوشند تا با برد مقابل السد دل مردم ایران را شاد کنند.   

سرمربی فولاد خوزستان درباره شرایط روحی موجود در تیم فولاد خوزستان می‌افزاید: بازیکنان تنها به نتیجه بازی‌های فکر می‌کنند و شایعاتی که خارج از اردوی فولاد خوزستان وجود دارد در تیم تاثیری نگذاشته است و این مسئله در بازی مقابل السد قطر مشخص خواهد شد.   

*مصدوم و محروم نداریم   

سرپرست فولاد خوزستان در این زمینه می‌گوید: در بازی مقابل السد قطر هیچ مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند تا با اختیار خود بتوانند در ترکیب تیم از آنها استفاده کنند. 

حسین ابن‌قاسم با اشاره به اینکه فولاد خوزستان برای برد در قطر برنامه‌ریزی کرده است، می‌گوید: کادر فنی تیم به نحوی با بازیکنان تمرین کرده است که بتواند در قطر پیروز میدان باشد و امیدواریم در این زمینه موفق باشیم. 

دور یک هشتم نهایی دوازدهمین دوره فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴ دیروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا ، نتایج و برنامه این دیدارها به شرح زیر است :

** منطقه غرب :

الاتحاد عربستان ۱ – ۰ الشباب عربستان

الجزیره امارات ۱ – ۲ العین امارات

– آساموآ جیان مهاجم ملی پوش غنایی در دقیقه ۱۱ زننده گل اول العین بود.

* برنامه – چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت :

السد قطر – فولاد خوزستان ایران    ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران – ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه

بنیادکار ازبکستان – الهلال عربستان

——————

** منطقه شرق :

جیونبوک هیوندای کره جنوبی ۱ – ۲ پوهانگ استیلرز کره جنوبی

سرزو اوساکا ژاپن ۱ – ۵ گوانگجو اوور گرانده چین (قهرمان دوره قبل)

– آریا جسورو هاسه گاوا هافبک ایرانی الاصل به طور کامل در ترکیب تیم سرزو اوساکا حضور داشت و در دقیقه ۳۰ تک گل تیمش را به ثمر رساند.

* برنامه – چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت :

کاوازاکی فرونتاله ژاپن – اف سی سئول کره جنوبی

سانفرس هیروشیما ژاپن – وسترن سیدنی واندرز استرالیا

تیم های تراکتورسازی تبریز ، استقلال تهران و سپاهان اصفهان سه نماینده ایران در دور گروهی رقابت ها حذف شدند.

دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی که در آن تیم های سر گروه دور گروهی میزبان خواهند بود سه شنبه ۲۳ و چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

همچنین مرحله یک چهارم نهایی به صورت رفت (۱۷ سپتامبر) و برگشت (۳۰ سپتامبر و اول اکتبر) برگزار می شود.دیدارهای نیمه نهایی ۲۲ و ۲۹ اکتبر ۲۰۱۴ برگزار خواهد شد و مرحله  فینال نیز به صورت رفت و برگشت در تاریخی که بعدا اعلام می شود ، برگزار خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا