اختصاصی/ بصیر گزارش می دهد

کوتاه و گویا از اخبار ورزشی شهرستان فریدونکنار

تجلیل قهرمان کلیج از معلمان نمونه هیاتهای ورزشی شهرستان فریدونکنار

در راستای بزرگداشت روز معلم طی مراسمی با حضور قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان از آقایان شعبان گرجی رئیس هیات تنیس روی میز ، مهدی رشیدی رئیس هیات دوومیدانی و خانم محدثه مهدوی رئیس هیات هندبال شهرستان فریدونکنار تجلیل بعمل آمد و لوح سپاس و هدایای نفیسی اهداء گردید. 

 برگزاری جلسه مشترک با هیات پزشکی استان

نشست مشترک هیات پزشکی ورزشی استان با هیات پزشکی ورزشی شهرستان فریدونکنار با حضور قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان، دکتر دهقان رئیس و محمدرضا رشیدی دبیرهیات پزشکی ورزشی استان ، مرتضی اسدپور کارشناس امور ورزشی و مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و دبیر هیات پزشکی ورزشی فریدونکنار ، محمدعلی نیکوبیان مسئول کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان ، زهرا احمدی خزانه دار و یزدانی و رمضانپور اعضای هیات پزشکی ورزشی شهرستان  در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار با تلاوتی از قرآن کریم آغاز گردید. 
در ابتدای جلسه آقای قهرمان  کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از زحمات هیات پزشکی ورزشی استان و شهرستان در زمینه بیمه ورزشی ، آسیب دیدگی ها و پرداخت غرامت مصدومین مطالبی در خصوص اجرای برنامه ریزی دقیق در زمینه بیمه ورزشی ، صلاحیت و نظارت برباشگاههای خصوصی و سالن های ورزشی ، کمک و حمایت هیات پزشکی استان ،حضور بازرسان استانی و سم پاشی باشگاهها و سالن های ورزشی بخصوص کشتی و رزمی اظهار داشت.

 در ادامه دکتر دهقان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مطالبی در خصوص ممنوعیت فروش هرگونه دارو و مکمل های ورزشی در سالن های ورزشی ، صدور کارت بیمه ورزشی در مسابقات، ادامه روند بازدیدهای منطقه ای ، آموزش بهداشتی باشگاهها و ورزشکاران ، کمک به حضور آمبولانس در مسابقات ورزشی ، کمک به پرداخت حق الزحمه به اعضای هیات پزشکی شهرستان در صورتیکه آمار بیمه ورزشی افزایش داشته باشد و جلسه مشترک با روسای ادارات ورزش شهرستانها بیان داشت.
 

مقام دومی هوشنگ کریمی در مسابقات قهرمانی کشتی پیشکسوتان مازندران


مسابقات قهرمانی پیشکسوتان استان مازندران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در سالن ورزشی تختی شهرستان بابل برگزار شد. که در پایان هوشنگ کریمی از شهرستان فریدونکنار به مقام دوم دست یافت. 

مقام سومی تیم فوتسال بانوان فریدونکنار

بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن ادامه مسابقات فوتسال بانوان در سالن ورزشی شهیدان نوبخت شهرستان بابلسر برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار ما تیم فوتسال بانوان فریدونکنار ر برابر تیم کاسپین بابل با نتیجه یک بر صفر و برابر تیم نور با نتیجه ۴ بر ۲ تن به شکست داد. گلهای تیم فریدونکنار را فاطمه محمدی و زینب هاشمی به ثمر رساندند.

 گفتنی است تیم فوتسال کاسپین بابل به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست پیدا کرد، تیم نور مقام دوم و تیم فریدونکنار به مقام سوم دست یافتند. 

 برد تیم کانوپولو بانوان فریدونکنار در هفته دوم لیگ دسته اول کانوپولو کشور

هفته دوم لیگ دسته اول کانوپولو بانوان کشور به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم راهبران بندر فریدونکنار در بازی اول برابر تیم همدان با نتیجه ۵ بر یک و در بازی دوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم خوزستان به برتری دست یافت. 
همچنین از هفته دوم لیگ دسته اول کانوپولو آقایان کشور تیم هیات قایقرانی فریدونکنار دو بازی انجام داد که در بازی اول برابر تیم همدان با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت و در بازی دوم برابر تیم اردبیل با نتیجه سنگین ۱۰ بر یک تن به شکست داد.

 دعوت از کشتی گیر فریدونکنار به مرحله نهایی اردوی تیم ملی

سینا غنی زاده کشتی گیر ۹۷ کیلوگرم شایسته فریدونکناری به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

گفتنی است  این مسابقات از تاریخ  ۲۱ لغایت ۲۳ خردادماه برگزار خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا