اختصاصی/ رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار در گفتگو با بصیر

برنامه های هفته جمعیت هلال احمر فریدونکنار را تشریح کرد

به گزارش بصیر، هادی شفیع زاده کناری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت، هفته هلال نام گرفته است، اظهار داشت: در پنج شنبه اولین روز هفته هلال با حضور پرسنل، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و غبار روبی گلزار شهدا صورت خواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد: در همین هفته نمایشگاه عکس و تجهیزات هلال با نام شهید محمود رسولی در مقابل جمعیت هلال احمر برگزار می گردد.

شفیع زاده از حضور پرسنل، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران در نماز سیاسی عبادی جمعه خبر داد و عنوان داشت: از همکارمان که سالهای متمادی در روز جمعه و در چادر امداد به نمازگزاران خدمات دهی رایگان دارد تجلیل خواهد شد، همچنین ویزیت رایگان، توزیع بروشور هلال و فراخوان جذب عمومی نیز صورت می گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر از ویزیت رایگان در روز یکشنبه و در مسجد امام جعفر صادق (ع) پس از نماز مغرب و عشاء خبر داد و خاطرنشان کرد: در روز جمعه چادری برای آموزش کمک های اولیه رایگان در مصلی برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: نشست صمیمی رئیس با اعضای جمعیت در تاریخ ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود و در تاریخ ۲۲ اردیبهشت در داخل جمعیت مسابقه امدادی برگزار و با حضور پرسنل، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران جهت اهدای خون به سازمان مراجعه خواهیم کرد.

شفیع زاده از عیادت بیماران بیمارستان شهید رجایی بابلسر در روز سه شنبه خبر داد و گفت: آموزش همگانی توسط مربیان، ویژه متقاضیان در روز چهارشنبه انجام می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار تصریح کرد: از دیگر برنامه های جانبی جمعیت هلال احمر فریدونکنار می توان از رژه موتوری و آموزش رایگان در مدارس شهرستان نام برد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا