عکس سلفی کفاشیان و واکنش جالب خبرنگار آلمانی به حضور هسلر در ایران

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کشورمان عصر امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه با حضور ۱۸ بازیکن آغاز شد که این تمرین با حواشی زیر همراه بود.

* سردار آزمون، دانیل داوری، مسعود شجاعی، مهرداد بیت‌آشور، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد بازیکنان غایب در تمرین امروز بودند.

*نیکو و دیگو مربی بدنسازان تیم ملی از ساعت ۱۷ وارد زمین شدند تا شرایط را برای مهیا کردن تمرین فراهم کنند.

*خبرنگار رادیو ملی آلمان در این تمرین حاضر شده بود تا ضمن مصاحبه از بازیکنان و کادر فنی فیلمی از تمرینات تیم ملی تهیه کند.

هنگامی که از این خبرنگار در مورد حضور توماس هسلر در یکی از تیم‌‌های لیگ برتری ایران سوال شد او پاسخ جالبی داد. این خبرنگار تأکید کرد هسلر هم‌اکنون روی چرخ راه می رود و باید سراغ او را در خانه سالمندان گرفت. البته او در گذشته بازیکن باهوشی بود.

*بازیکنان ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه وارد زمین شدند و دو دروازه بزرگ را در عرض زمین قرار دادند.

*بازیکنان با لباس خاکستری، کادر فنی با لباس فسفری و کی‌روش با لباس مشکی در تمرین حضور داشتند.

*کی‌روش از ساعت ۱۷ و ۴۵ تا ۱۸ با بازیکنان صحبت کرد.

*عکاسان و خبرنگاران زیادی در اولین تمرین تیم ملی در ایران حضور داشتند.

*گروهی از مستندسازان برای ساخت و تهیه فیلمی از تمرین تیم ملی در  ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند البته آنها قرار شد که با اجازه کی‌روش فعالیت خود را آغاز کنند که این امر ممکن نشد. آنها هلی‌کوپتر کوچکی را با خود آورده بودند که با پرواز آن بتوانند از بالا فیلمبرداری کنند.

*دروازه‌بان‌های تیم ملی به صورت اختصاصی زیر نظر مربی دروازه‌بانان کار می‌کردند.

*از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که هر کدام از گروه‌‌ها به دو گروه دیگر تقسیم شدند و با کاورهای سفید و قرمز زیر نظر کی‌روش کار با توپ را انجام دادند.

*کفاشیان با عکاسان عکس سلفی گرفت آنها از رئیس فدراسیون درخواست کردند که برای حضورشان در جام جهانی شرایط را مهیا کند.

*از ساعت ۱۹ تمرین پشت درهای بسته ادامه پیدا کرد.

*در پایان تمرین خبرنگاری از کی‌روش پرسید آن چیزی که دست اوست چیست که سرمربی تیم ملی فکر کرد به شکم او اشاره دارد و گفت:‌آیا من چاق شده‌ام؟! که آن خبرنگار در واکنش گفت منظورم آن چیزی است که در دست‌تان است. سرمربی تیم ملی در پاسخ به او گفت این سوت الکترونیکی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا