اختصاصی/ فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد

امر به معروف و نهی از منکر رویکرد طرح صالحین ۹۳

به گزارش بصیر، سید ولی میرشفیعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نگاه ما در طرح صالحین ۹۳ با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: از مربیان و سرگروه های طرح صالحین می خواهیم در بحث اقتصاد مقاومتی توجه به توانمندی داخلی، خروج از وابستگی و تولید داخلی را نیز برای متربیان تبیین نمایند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه اولویت سوم ما در طرح صالحین معضلات استفاده از ماهواره است، اذعان داشت: با برگزاری مسابقات مقاله نویسی با عنوان های علت افزایش بالای طلاق، استفاده از قرص های روان گردان و کذایی،رویکرد زندگی انفرادی در جامعه مواردی است که از ماهواره شیوع پیدا کرده می توان در سطح مدارس آنرا دنبال کرد.؟؟؟؟

وی اذعان داشت: چهارمین بحثی که باید در جلسه ستاد صالحین مطرح گردد، دفاع و حمایت مادی از مقاومت اسلامی و پایداری می باشد.

میرشفیعی با تاکید بر اینکه نامگذاری هر حلقه به نام شهید مزین باشد عنوان داشت: حضور هر هفته یک پایگاه در نماز عبادی سیاسی جمعه در قالب گروه های طرح صالحین، استقامت در اجرای طرح، آسیب شناسی، مخاطب شناسی، محور محتوا و ایجاد جاذبه در طرح از جمله مواردی است که مربیان و سرگروه ها باید به آن توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه فریدونکنار از مربیان و سرگروه ها خواست تا در حلقه های طرح صالحین تبلیغ شیوه فطری باشد، مربیان و سرگروه ها صبور و مقاوم باشند، مخاطبین را به لحاظ فردی و اجتماعی بشناسند، سرگروه ها مقید به نماز جماعت و جمعه باشند، برداشت شخصی از دین نداشته باشند، جلسات قومی و قبیله ای نباشد، تشویق حتما باید برای نوجوانان و جوانان با اهدای هدایای درخور شان به همراه توقیت روحیه اخلاص در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح صالحین به دنبال شعار و آمار نباشید، کیفیت را مدنظر داشته باشید و مربیان و سرگروه ها ارتباط و تعامل با امام جماعت داشته باشند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا