اختصاصی/ زائر کربلا، شهید 20 اردیبهشت

اگر کسی از آمریکا سخن می گوید می خواهد شما را از امام بازدارد

بصیر/

وصیت نامه شهید اسماعیل سیفی  

بسم رب الشهدا

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

این اعجاز بزرگ و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ نگهبان است/ امام خمینی

همچنین آخرین وصیت نامه خودم را می نویسم برای حفظ اسلام باید از بذل جان و مال دریغ نکرد پس ما جوانان هم این راه که راه حسین(ع) است انتخاب کردیم که مرگ باعزت بهتر از زندگی در ذلت می باشد حال بطور خلاصه هدف و پیام خودم را می نویسم پیام من به ملت ایران اینست که هیچ وقت نباید امام را تنها بگذاریم چون ما را از منجلاب فساد نجات داده و هدایت مان نموده و لازم نمی دانیم که کسی از ما تشکر کند چرا که ما جنگ کفر را با یک وظیفه شرعی دانسته و از رهبرمان تشکر می کنیم خداوند انشااله ملت ما را از ارشادات بهره مند نماید و سایه روحانیت را از مملکت ما کوتاه نفرماید. خداوند این منافقان کوردل را که از کفار صدر اسلام خون خوارترند نابود سازد انشااله ملت ما با همت مسلمین جهان دست خون اشام شرق و غرب را از سایه کشورهای اسلامی کوتاه کرده راه کربلا خواهیم باز کرد انشااله.

ای مادر مهربان و عزیزم! سلام مرا بپذیر و حلالم و اگر شهید شدم بیا در فقدان من گریه نکن و بالای خانه ما پرچم سبز سوار کن و افتخار کن فرزندت در راه خدا به این مقام بزرگ رسیده است. ای پدر ارجمندم مرا حلال کن و با استقامت و صبر و شکیبایی از انقلاب اسلامی دفاع کن مبادا روحیه خود را ببازی و گریه بکنی چون گریه تو باعث ناراحتی من است و به دعای خیل پاسداران و رزمنگان اسلام در هر کجای جهان باش ای خواهر مسلمان تو نیز زینب زمان باش در راه خدا مبارزه کن ایبرادر عزیزم راه خدا بهترین راه و برترین راههاست پوینده و کوشنده این راه باش البته هدف نهایی پیروزی اسلام است چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم اگر زنده ماندم که خوشحالی دیگر است و آن چشیدن مزه شیرینی و پیروزی اسلام است و اگر کشته شدم مزه شیرینی شهادت را چشیدم بهرحال پیروزی با اسلام است و حسین(ع) آن ثابت کرده و خداوند هم قبول کرده است.

ای ملت دلیر و شجاع اگاه باشید اگی کسی بخواهد درباره آمریکا و دشمنان دیگر شرق و غرب برای شما صحبت بکند آگاه باشید ان شخص می خواهد شما را از امام نگه دارد هیچوقت رهبر عزیز انقلاب را تنها نگذارید و مرا هر کجا خواستید دفن کنید و این را بدانید که اگر شهید شدم امام حسین(ع) را می بینم و اگر زنده ماندم قبر او را می بینم.

وصیت نامه به اتمام می رسانم و از شما خداحافظی می کنم

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا