سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو گشایش یافت

به گزارش بصیر به نقل از  خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در مرکز همایش های سازمان صداو سیما برگزار شد، کارشناسان و مهمانانی از شبکه های رادیویی ۱۴ کشور از جمله اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه ABU حضور داشتند.

به گفته برگزارکنندگان، سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا با شعار ˈ رادیو ؛ رسانه دیروز، امروز و فرداˈ تا روز دوشنبه هفته جاری مجمعی برای نزدیک شدن هرچه بیشتر نظرات و ایده های کارشناسان فعال این رسانه به منظور ترسیم افقهای روشن تر برای آن خواهد بود.

ˈبهروز رضوی نژادˈ دبیر جشنواره در مراسم گشایش آن، رویکرد جشنواره را در این دوره، کیفی دانست و گفت: به همین منظور از هر ایستگاه رادیویی خارج از کشور در بخش بین الملل تنها سه اثر پذیرفته شد تا شاهد رقابتی کیفی باشیم.

وی با بیان اینکه سه هدف در این جشنواره بیشتر خودنمایی می کند، افزود: دستیابی به ایده های خلاق و مبتکرانه، نمایش توان برنامه سازی و فکری برنامه سازان و محققان ایرانی و گردهم آمدن تعداد زیادی از برنامه سازان و اندیشمندان از اهداف این جشنواره است.

رضوی نژاد با بیان اینکه سوابق،اسناد و نظرسنجی ها نشان می دهد که جشنواره در دوره های مختلف خود نتایج اثربخشی در حوزه تولید و تفکر داشته است، گفت: ۱۱۷ عنوان فعالیت براساس اهداف مذکور در این جشنواره ارایه شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بخش بین الملل نگاه به صاحب اثر بود، گفت: در بخش داخلی علاوه بر تهیه کننده به مشاغل و موضوعات برنامه همچون فرهنگ، اقتصاد، ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده و مشاغل توجه شده است.

دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو یادآور شد: کارگاه های آموزشی این دوره جشنواره از چند روز پیش از شروع جشنواره آغاز شده است و بخشی از آن نیز پس از جشنواره تشکیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا