حجت الاسلام نبویان

خوش بین بودن به مذاکرات با دشمنان اسلام با نص صریح قرآن هم خوانی ندارد

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه ۵۹۸ در رابطه با خوشبین نبودن مقام معظم رهبری به مذاکرات هسته ای و جریانی که نگاهی متفاوت به این مذاکرات دارد اظهار داشت: نگاه مقام معظم رهبری برخاسته از نگاه حضرت امام(ره) و برخاسته از نگاه پیغمبر و ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین است و صریح آیات قران کریم می باشد.

وی در ادامه مطلب افزود: قران کریم تصریح می کند که شما نباید نسبت به دشمنانتان دلخوش باشید و ما را طبق فرموده قرآن «لا یتخذالمومنون الکفار الاولیاء» که نص صریح قرآن است نهی کرده و کفار در اینجا ولی یا سرپرست یا دوست است. بعد وندی شرمن می گوید ما همدیگر را به اسم کوچک صدا می زنیم و ارتباط خانوادگی داریم حال این قرآن ما را از نزدیک شدن نهی کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به غیر از اسلام عقل هم همین را می گوید، دشمنی که تمام مشکلات اقتصادی ما را پدید آورده است شما چشمتان به دستان اینهاست و می خواهید مشکلات اقتصادی مردم را با اینها حل کنید؟ شما باید چشمتان به عنایات خداوند متعال و همت جوانان در داخل کشور باشد.

وی با اشاره به نص صریح قرآن در رابطه با دوری از دشمنان و کفار گفت: قران کریم انتهای آن را نیز مشخص کرده است کسانی که می خواهند سران کفر، دشمنان این ملت و دشمنان اسلام را ولی و سرپرست و دوست خود بگیرند «مثل الذین یتخذون الکفار الاولیاء کمثل العنکبوت» «اتخذ البیتا و انه عن البیوت لبیت العنکبوت» واقعا قرآن درست گفته چرا که شما رفته اید و با کشورهایی که دشمن ما هستند دوست شده و ارتباط برقرار کرده اید؛ حال چه چیزی از این رابطه  نصیب ملت ایران شده است.

حجت الاسلام نبویان نتیجه ارتباط  و دوستی با دشمنان اسلام اهانت های بیشمار آنان در این مدت به ملت و اسلام دانست و گفت: جز این است که وندی شرمن گفت مردم ایران DNA شان دروغگو و فریبکار است و این همه توهین که اتحادیه اروپا به ما کرد و زمانیکه هواپیمای ما قصد داشت از آسمان کشور آمریکا عبور کرده و به کشور دیگری برود آنها اجازه ندادند و زمانیکه نماینده ها می خواستند به آلمان بروند گفتند باید انگشت نگاری کنید و روز به روز بر توهین های اینها افزوده می شود  و باید بدانیم رابطه با اینها جز بیت عنکبوت چیزی عاید ما نمی کند.

وی در پایان گفت: همه اینها و موارد بسیار دیگر نتیجه نگاه مقام معظم رهبری به مذاکرات است که فرمودند ما خوشبین نیستیم و درمقابل حالا جریانی که می گوید باید واقع بین بود خودشان بگویند از کجاها حرفاهایشان را می گیرند در حالیکه اسلام این حرفها را نمی گوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا