استیلی: ما با یک بازی دوستانه به جام جهانی ۹۸ رفتیم

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی در پایان دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال اظهار داشت: مراسم خوبی بود که جا دارد از عوامل برگزاری آن و اسپانسرها و حامیان تیم ملی فوتبال کشورمان تشکر لازم را داشته باشم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم در مدت باقیمانده تا زمان برگزاری جام جهانی مردم به عنوان حامیان و یار دوازدهم تیم ملی حمایت کافی را از این تیم داشته باشند و مدیران و مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش همچنان از تیم ملی پشتیبانی کنند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط حال حاضر این تیم را بد ندانست و گفت: ما در سال ۹۸ بعد از ۲۰ سال به جام جهانی صعود کردیم،‌ آنهم در حالی که نه تجربه بین‌المللی داشتیم و نه دیدارهای تدارکاتی خاصی برگزار کرده بودیم.

زننده گل اول تیم ملی فوتبال کشورمان به آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه یادآور شد: ما با یک بازی دوستانه مقابل کرواسی به جام جهانی رفتیم اما خوشبختانه تا به امروز تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کرده و بازیکنان این تیم تجربه زیادی از حضور در میادین بین‌المللی دارند.

استیلی در خاتمه تصریح کرد: قطعاً با حضور در مراسمی اینچنینی (همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال) روحیه بازیکنان تیم ملی تقویت شده و انشاءالله آنها با نهایت توان در جام جهانی حضور پیدا می‌کنند. 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا