اعدام یک خانواده مهاجر به‌دست داعش

به گزارش بصیر به نقل از  عرش نیوز به نقل از پایگاه خبری العهد نوشت: درگیری‌های مسلحانه میان گروه‌های تروریستی «داعش» و «جبهه النصره» امروز هم در شرق سوریه و به طور مشخص در استان «دیر الزور» در شرق سوریه ادامه یافت.

در جریان درگیری‌های امروز این دو گروه تروریستی ده‌ها تروریست وابسته به جبهه النصره از جمله «عایش خلف الحسن» ملقب به «ابو دجانه» که سمت مفتی شرعی النصره را احراز می‌کرد، کشته شدند.

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی گروه تروریستی موسوم به «جنبش آزادگان شام» که تحت لوای گروه «جبهه اسلامی» در سوریه فعالیت می‌کند، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۲۵ عنصر داعشی طی درگیری‌های داعش با گروه مسلح «ارتش آزاد» در ریف دیر الزور واقع در شرق سوریه کشته شدند.

این اطلاعیه در ادامه افزوده است که در جریان حمله ارتش آزاد به شهرک «جدید العکیدات»، در ریف غربی دیر الزور که در تحت کنترل داعش قرار داشت، ارتش آزاد موفق به تصرف این روستا شد.

همچنین از دیر الزور خبر می‌رسد که عناصر داعش در جنایتی جدید اقدام به اعدام یک خانواده مهاجر سوری کردند که به دلیل از دست دادن خانه و کاشانه خود در یکی از مدارس شهرک «جدید بکاره» در ریف دیر الزور اقامت کرده بودند.

این خانواده متشکل از ۷ نفر بود که در میان آنها یک مرد مسن نیز مشاهده می‌شد که همگی به دست عناصر داعش اعدام شدند. هنوز انگیزه این اقدام از سوی داعش اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا