الهام چرخنده:میلاد امام علی(ع) را هم به پدرم و هم به رهبر کشورم تبریک می‌گویم

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، الهام چرخنده در برنامه “مثبت یک” شبکه یک سیما که بامداد امروز به مناسبت میلاد امام علی(ع) روی آنتن رفت، گفت: خدا را شاکرم که در همچین شبی در تلویزیون هستم. دوست دارم امشب رساتر صحبت کنم و میلاد امام علی(ع) را به رهبر عظیم‌الشأن کشورم تقدیم کنم و تبریک بگویم. آقاجان این عید بر شما مبارک و سایه‌تان بر سر ما مستدام باشد.
 
وی افزود: این میلاد را هم به پدرم و هم به ایشان تبریک می‌گویم. من اصولا وقتی نام مولا می‌آید احساساتی می‌شوم. همچنین برخودم واجب می‌دانم که این روز را به شهدا تبریک بگویم چون زنده‌های واقعی اینان هستند. امیدوارم فرزندان مراقب پدران جانبازشان باشند.
 
وی تأکید کرد: در تک تک سولهای من نام مولا جاری است. به مردان بزرگ این سینما و هنرمندان ارزشی عرض تبریک دارم و امیدوارم هنرمندان ارزشی ما مثل ابراهیم حاتمی‌کیا، ابوالقاسم طالبی، جمال شورجه، مریلا زارعی، پروانه معصومی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز و .. بیشتر شوند.
 
چرخنده گفت: اگر اسم علی(ع) را می‌آوریم باید رفتارمان نیز همین باشد. امیدوارم به حق نام آقا امیرالمومنین صداقت کلام من به دل همه بنشیند.
 
این بازیگر همچنین با اشراه به تازه ترین کارهای خود گفت: مجری طرح پروژه ملی ورزشی” یار دوازهم” به کارگردانی محمدحسین لطیفی برای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی هستم. اگر بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار امسال این حرکت ما نوعی جهاد فرهنگی باشد، در کنار این مجموعه کارم را جدی ادامه می‌دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا