فتح‌الله‌زاده هیات‌مدیره را راضی کند، شانس مدیرعاملی دارد/ گزینه ما افشارزاده و چند نفر خارج از هیات‌مدیره است

به گزارش بصیر به نقل از  خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، امیررضا خادم در نشست خبری امروز خود در وزارت ورزش ضمن معرفی اعضای هیات مدیره استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در خصوص اینکه اسپانسر باشگاه پرسپولیس سه روز بعد از امضا قرارداد با وزارت ورزش ثبت شده است و چه ضمانتی وجود دارد که استقلال نیز این اتفاق نیفتد گفت: من در خصوص پاسخ دادن به این سوال مشکلی ندارم و هفته آینده آن را توضیح می‌دهم و مضوع را کاملا شفاف می‌کنم.

معاون تام‌الختیار وزیر ورزش در امور استقلال و پرسپولیس گفت: یک گروهی دور هم جمع می‌شوند و شرکتی را ثبت می کند که آن شرکت محل انعقاد قراردادها باشد من نمی‌دانم اشکال این کار چیست.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود نجف‌نژاد با تهدید وزارت ورزش به  استیضاح در هیات مدیره قرار گرفته است گفت: در مورد نجف‌نژاد من هم این مطلب را در روزنامه‌ها خواندم و از نزدیک در جریان موضوع قرار ندارم.

خادم در ادامه به معرفی اعضای هیات مدیره پرداخت و گفت: صاحب پناهی مدیر سابق باشگاه پیکان است؛ رضا صاد‌ق‌پور پیش از این مدیر اجرایی و سرپرست تیم فوتبال استقلال بوده، رضا نثاری شهردار منطقه ۱۹، سیف معاون باشگاه ایرانیان دبی است و توفیقی هم یک چهره اقتصادی است.

وی افزود: چند نفر چهره اقتصادی به عنوان اعضای اقتصادی در هیئت مدیره قرار دارند و در مجموع می‌توان گفت که هیات مدیره مجموعه‌ای از افراد اقتصادی، فنی و حقوقی است که به این مجموعه می‌توان عنوان سیاسی را نیز اضافه کرد اگر چه نجف‌نژاد به عنوان چهره حقوقی آمده است.

خادم در پاسخ به این سوال که چه ضمانتی وجود دارد که استقلال نیز مانند پرسپولیس در بحث واریز پول اسپانسر دچار مشکل نشود گفت: هیات مدیره مشخص شده و پاسخ این سوال را باید مدیرعامل و هیئت مدیره بدهند البته من می‌توان به این سوال پاسخ کامل بدهم؛ اینها مطالب روزمره باشگاه است که از ۳۰ سال گذشته همواره سوال می‌شده و پاسخی گرفته نمی‌شده من فکر می‌کنم به اندازه کافی اسمی شدم بهتر است دیگر صحبت نکنم!.

معاون پارلمانی وزارت ورزش تصریح کرد: ۹۰درصد بخش اقتصاد ما دولتی است و به نوعی با دولت در ارتباط است و هر جا در بخش‌های اقتصادی ورود شود ارتباط مستقیم با وزارتخانه‌ها و یا دولت وجود دارد.

خادم در خصوص گزینه‌های مدیرعاملی استقلال نیز گفت: می‌تان برآورد کرد که چه کسی گزینه مدیرعاملی استقلال از سوی وزارتخانه است البته نفراتی خارج از هیات مدیره نیز در نظر داریم و اگر هیات مدیره گزینه‌ای مدنظر دارد نیز بررسی می‌شود و در نهایت در یک فضای دمکراتیک مدیرعامل انتخاب می‌شود.

وی افزود: اگر بگویم که ما در این مسئله دخالت نداریم نادرست است. همیشه در انتخابات فدراسیون‌ها دیده‌ایم که وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی اعمال نظر می‌کرده و می‌گفتند که چنین چیزی وجود ندارد ، اما مگر می‌شود صاحب چیزی بود و نسبت به آن بی‌نظر و بی‌اثر بود.

وی افزود:  نظر ما افشارزاده و چند گزینه دیگر است و حداکثر تا روز یکشنبه جلسه‌ای را با هیئت مدیره برگزار می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا