احتمال برکناری یاسر هاشمی قوت گرفت

حامی فتنه ۸۸ را چه کسی به دانشگاه آزاد معرفی کرد؟

به گزارش بصیر، همزمان با برکناری عبدالحسین هراتی از دانشگاه آزاد اسلامی، برخی رسانه های اصلاح طلب از برکناری قریب الوقوع یاسر هاشمی خبر داده اند.

یک سایت حامی هاشمی از قول یک منبع مطلع از احتمال تغییر یاسر هاشمی از ریاست دفتر هیات امنا دانشگاه آزاد خبر داد و نوشت: «شنیده شده است که یاسرهاشمی به زودی از دفتر هیات امنا کنار گذاشته خواهد شد.»

انتخاب البته به صراحت به دلیل برکناری احتمالی هاشمی اشاره ای نکرده و آن را «برخی حواشی، نارضایتی ها و تذکرات اعضای هیات امنا» عنوان کرده است.

با این وجود گفته می شود برکناری احتمالی یاسر هاشمی با ماجرای انتصاب و اخراج عبدالحسین هراتی بی ارتباط نیست. این موضوع در کنار تاکید چندباره طه هاشمی بر برخورد با معرفی کننده هراتی روشن تر می‌شود.

طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه «با اعتماد به معرفی‌کنندگان به هراتی سمت دادم» گفته بود: «به همه افرادی که با من تماس گرفته‌اند اعلام کرده‌ام هرکسی مستنداتی دارد در این زمینه به ما اعلام کند. اگر این مستندات حقیقت داشته باشد به کسانی که او را به ما معرفی کرده‌اند گلایه می‌کنیم زیرا ما به‌اعتماد آنها به وی مسئولیت دادیم و با کسی تعارف نداریم.»

گفتنی است عبدالحسین هراتی که در چند نامه به برخی سران و حامیان فتنه، به صورت مستقیم به حضرت امام خمینی (ره) توهین کرده بود، با در دست داشتن حکمی خود را به عنوان مشاور اکبر هاشمی رفسنجانی معرفی می‌کرد.

 

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا