حساب ایرانی‌ها مقیم آمریکا مسدود شد!

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، هافینگتون پست طی گزارشی نوشت بسیاری از ایرانی های مقیم آمریکا هنگام مراجعه به حساب های خود نزد بانک آمریکا دریافتند حساب ها و سپرده هایشان در این بانک مسدود شده است.

تسنیم-مسدود شدن حساب ایرانی ها نشان دهنده تغییر ناگهانی سیاست های این بانک آمریکایی است. این اقدام در واکنش به تحریم های وضع شده علیه ایران از سوی دولت آمریکا انجام گرفته است.

یک سازمان غیر دولتی موسوم به شورای ملی آمریکایی های ایرانی نامه ای را به مدیرعامل بانک آمریکا در این رابطه نوشته و با انتقاد از مسدود شدن حساب  ایرانی ها نسبت به این اقدام ابراز نگرانی کرده است.

بر اساس این گزارش بانک آمریکا نخستین بانک آمریکایی نیست که اقدام به بستن حساب ایرانی های مقیم این کشور می کند. در ماه مارس نیز بانک هاوایی به طور موقت حساب شهروندان ایرانی مقیم ایالت هاوایی را مسدود کرد.

در حالی بانک های آمریکایی ارائه خدمات بانکی به شهروندان ایرانی مقیم این کشور که بسیاری از آن ها دانشجو هستند را متوقف کرده اند که گروه ۵+۱ در توافق هسته ای ژنو متعهد شده است نقل و انتقال پول برای دانشجویان ایرانی را تسهیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا