مظلومی:با یک امضایم استقلال تعلیق می‌شد

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، پرویز مظلومی یکی از گزینه‌های سرمربیگری نفت مسجد سلیمان است و این مربی خوزستانی با هیات مدیره باشگاه نیز جلسه‌هایی برگزار کرده است. فارس در خصوص  ترکیب جدید هیات مدیره استقلال با وی گفت و گویی انجام داده‌ است:

وضعیت حضورتان در نفت مسجد سلیمان به کجا رسید؟

من با هیات مدیره باشگاه جلسه برگزار کرده‌ام و برنامه‌ام را هم برای هدایت تیم به مدیران باشگاه ارائه کرده‌ام و قرار است روز شنبه به من خبر بدهند. در برنامه‌هایم بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان بومی حرف اول را می‌زند.

برای فصل آینده قولی هم به مدیران نفت مسجد سلیمان داده‌اید؟

خیر من به هر تیمی بروم قول نمی‌دهم.  البته خیلی تمایل دارم که نفت مسجد سلیمان را از ابتدای فصل در اختیار بگیرم و خودم هم بازیکنان را انتخاب کنم و در استان زادگاهم کار کنم. مدیران نفت مسجد سلیمان هم مدیرانی خوب و سالم هستند و اگر این تیم بتواند در لیگ برتر میزبانی را بگیرد می‌تواند در لیگ برتر بماند و در پایان مسابقات هم رتبه‌ تک رقمی داشته باشد.

گفته می‌شود سرمربی نفت مسجدسلیمان باید ارتباط خوبی با هواداران این باشگاه برقرار کنند همانطور که بهروز مکوندی این ارتباط را برقرار کرده و تیم را به لیگ برتر آورد.

باور کنید هواداران نفت مسجدسلیمان اکنون به من پیامک می‌دهند و می‌خواهند بدانند چه زمانی کارم را در این تیم شروع می‌کنم. من کار مکوندی را ستایش می‌کنم. او مربی جوانی است که در نفت مسجدسلیمان تاریخ‌ساز شد. اولین مطلبی که من به مدیران باشگاه گفتم این بود که اگر می‌توانید خود مکوندی را به عنوان سرمربی حفظ کنید و اگر هم این شرایط مهیا نیست هر سرمربی می‌آید او باید در کنار سرمربی حضور داشته باشد.

سقف بودجه باشگاه‌ها از سوی سازمان لیگ ۱۵ میلیارد تومان عنوان شده این رقم را چطور می‌دانید؟

حرکت سازمان لیگ برای مقابله با افزایش بی‌رویه دستمزدها و گرانی در فوتبال قابل تقدیر است با این حال برای برخی باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند ۳ میلیارد تومان این بودجه بیشتر است البته تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان هم که در لیگ قهرمانان حضور ندارند باید بودجه‌شان مثل باشگاه‌های آسیایی باشد زیرا جذب بازیکنان ستاره هزینه زیادی دارد. به قول مدیر سپاهان بازیکنی که فصل گذشته دستمزدی گرفته است در این فصل نمی‌توان به آن دستمزد کمتری پرداخت کرد. به هر حال زیاد نباید سخت‌گیری کرد زیرا در این صورت باعث کوچ ستاره‌های فوتبال‌مان به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خواهیم بود. البته سازمان لیگ قصد دارد که ترمز گرانی فوتبال را بکشد که این حرکت خوب است.

هیأت مدیره جدید استقلال اعلام شد نظر شما در مورد ترکیب این هیأت مدیره چیست؟

من به همه آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم آنها در کارشان موفق شود و انتخاب اصلحی هم در مورد سرمربی تیم داشته باشند. مهمترین دغدغه استقلال هم اکنون تامین بودجه است. اگر آدم‌هایی که به هیأت مدیره آمده‌اند بتواند بودجه را تامین کنند استقلال می‌تواند تیم خیلی خوبی برای فصل بعد داشته باشد و با وجود آنکه برخی می‌گویند دیر شده است اما من می‌گویم اگر بودجه کافی تامین شود و در اختیار مدیر باشگاه قرار گیرد، دیر نشده و استقلال می‌تواند تیم قدرتمندی برای فصل آینده داشته باشد و بازیکنان خوبی جذب کند. من نمی‌دانم چه شخصی قرار است مدیر شود اما هر شخصی که مدیرعامل شود من از او به عنوان یک استقلالی حمایت می‌کنم.

گفته می‌شود بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال خواهد شد.

افشارزاده یکی از مدیران خوب و سالم است که تجربه مدیریتی در ورزش دارد. اگر او مربی استقلال شود مربیان استقلال هم باید سحرخیز شوند. پس از اذان صبح و خواندن نماز در دفتر باشگاه حاضر شوند. افشارزاده از صبح زود در باشگاه است.

 طلب‌تان از باشگاه استقلال گرفتید؟

خیر. خدا شاهد است حکم کمیته انضباطی را گرفتم و اگر یک امضا هم می‌کردند استقلال تعلیق می‌شد. اما من استقلالی هستم و به این باشگاه تعصب دارم. هر چند از استقلالی بودنم سوءاستفاده شد و اکنون ۴ سال است طلب من را نمی‌دهند.

 میزان طلب شما از استقلال چقدر است؟

۳۰۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم که مالیات ۹۰ میلیونی آن را هم پرداخت کرده‌ام. اما هنوز پولم را از این باشگاه نگرفته‌ام. وکیلم حکم علیه باشگاه استقلال گرفته و با یک امضای من استقلال تعلیق می‌شد. با این حال راضی به این کار نشدم اما فردا که به بستر بیماری بیفتم می‌آیند و می‌گویند طلبتان را می‌دهیم. اما اکنون که سالم هستم حاضر نیستند حقم را پرداخت کنند. غلامحسین مظلومی وقتی سالم بود به او توجه نکردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا