استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز، تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه گذشته برای برگزاری کمپ تمرینی خود در راه آماده‌سازی برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل راهی اتریش شد.

بر همین اساس و طبق برنامه شاگردان کارلوس کی‌روش در اردوی اتریش سه دیدار تدارکاتی را با تیم‌های بلاروس، مونته‌نگرو و آنگولا برگزار خواهد کرد.

کمپ تیم ملی از ۱۲ تا ۲۱ می (۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت) در منطقه باد والترزدورف است. سپس تیم ملی به باد تاتزامانزدورف واقع در برگنلند می‌‌روند و تا ۳۰ می (۹ خرداد) در آنجا اردو خواهد داشت.

دیدار دوستانه مقابل بلاروس در ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) در کاپفنبرگ استریا است و دیدار مقابل مونته‌نگرو ۲۶ می (۵ خرداد) و همچنین برابر آنگولا نیز در تاریخ ۳۰ می (۹ خرداد) در هارتبرگ استریا خواهد بود.

نخستین دیدار تیم ملی در این اردوی تدارکاتی اتریش یکشنبه آینده در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری فرانز فیکت کاپفنبرگ برگزار می‌شود.

مجموعه ورزشی فرانز فیکت ورزشگاهی چند منظوره محسوب می‌شود که در آن علاوه بر فوتبال، ورزشکاران رشته‌های هندبال، هاکی روی یخ، اسکی، تنیس روی میز نیز فعالیت می‌کنند.

این ورزشگاه در سال ۱۹۵۱ ساخته شده اما در سال ۱۹۸۷ با یک بازسازی اساسی مواجه شده و از پایه و اساس دوباره در سال ۱۹۸۷ ساخته و بازگشایی شده است.

تیم فوتبال گرازر اتریش طی سال‌های ۱۹۹۴ – ۱۹۹۵ دیدارهای خود در جام یوفا را در این ورزشگاه میزبانی کرده است.

در حال حاضر نیز تیم کاپفنبرگ اتریش دیدارهای خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کند. این تیم در دور سوم رقابت‌‌های جام حذفی اتریش مقابل ردبول سالزبورگ ۷ بر یک شکست خورد.

عکس‌های ورزشگاه دیدار دوستانه ایران و بلاروس را در زیر مشاهده می‌کنید:

استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش استادیوم ۱۲ هزار نفری میزبان شاگردان کی‌روش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا