اختصاصی/با حضور مدیرکل رکورددار تغییرات

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار برگزار شد

DSCN6531 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، با حضور حجت الاسلام جلالی امام جمعهف محمد حسین زاده لداری فرماندار، قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه، سرگرد باقرزاده جانشین فرماندهی سپاه ناحیه، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و مدیران استانی و شهرستانی از زحمات سید علی محمدی مدیر سابق آموزش و پرورش فریدونکنار تجلیل و سید عظیم اسماعیل زاده به عنوان مدیر جدید این نهاد معارفه شد.

DSCN6417

در ابتدای این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه تغییر مدیریت یک سنت قطعی است، تاکید کرد: باید آموزش و پرورش را یک نهاد با کیفیت در سطح جامعه معرفی کنیم.

سید علی قاسمی اظهار داشت: جامعه ای که معلمان در پیشانی حرکات آن قرار دارند سعادتمند است.

وی با بیان اینکه در تمامی مراحل زندگی در معرض آزمایشات متفاوت قرار داریم، خاطرنشان کرد: هر چه توانمندی های انسان بیشتر می شود دچار آزمایش های بزرگتری می گردد و توجه به این نکته حیاتی و مهم است.

قاسمی تصریح کرد: آموزش و پرورش به دلیل آنکه یک نهاد تربیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اصلی ترین مکان که باید مربیان، مدیران و معلمان باید نسبت به عملکرد خود در برابر خداوند توجه کنند اینجاست و در هر مسئولیتی در این آموزش و پرورش فقط باید برای خدا کار کرد.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه معلمان بندگان بزرگ خداوند در زمین هستند، اظهار داشت: باید از اینکه بستر کار در این نهاد مهم برایتان فراهم شده خداوند را شاکر باشید و از آن به دیده فرصت بنگرید.

وی با اشاره به اینکه دولت ها ثابت نمی مانند و تغییر می کنند، گفت: تغییر مدیریت یک سنت قطعی است و باید از تک تک لحظاتمان به عنوان یک فرصت به خوبی استفاده کنیم.

قاسمی با بیان اینکه باید آموزش و پرورش را یک نهاد با کیفیت در سطح جامعه معرفی کنیم، اذعان داشت: باید تا زمانیکه مسئولیت داریم درست کار کنیم و خداوند، اخلاص، صداقت و ظرفیت ها را در کار خود لحاظ کنیم. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا