اختصاصی/ مدیر جدید آموزش و پرورش فریدونکنار

آسیب پذیرترین قشر جامعه دانش آموز است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مدیر جدید آموزش و پرورش فریدونکنار در جمع مدیران و مسئولین شهرستانی و معلمین فریدونکنار در نمازخانه نهاد آموزش و پرورش ضمن قدر دانی از زحمات سید علی محمدی مدیر سابق این نهاد و حسن اعتماد قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان به وی، اظهار داشت: سرلوحه کارمان را عمل به وصیت مولای متقیان امیرالمومنین است که فرمودند (تقوا را پیشه خود نموده و با ایجاد نظم و رعایت مقررات و اجرای قانون با رویی خوش رضایت همگان را فراهم آوریم).

وی تصریح کرد: محیط فرهنگی و کاری باید محیطی امن و عاری از هرگونه دغدغه و فعالیت های سیاسی بوده و با عمل به رهنمود رهبر معظم انقلاب به عنوان یک تکلیف فراجناحی عمل گردد.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: تمامی اهداف و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید در جهت اقدامی صحیح و اسلامی نسل جوان باشد تا به تربیت ختم گردد.

مدیر جدید آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه آسیب پذیرترین قشر جامعه دانش آموز است، گفت: آنها در سنین ابتدایی در احساس هستند و در سنین نوجوانی و جوانی گرفتار تهاجم فرهنگی، بنابراین لازمه برون رفت زا مشکلات در برابر این قشر تعامل سازنده بین دانش آموز، خانواده و مدرسه بوده و مسئولین شهری نیز باید کمک کنند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه باید بیشتر در بحث خیرین ورود پیدا کنیم، اظهار داشت: در بخش مدیریت بهینه منابع و مصارف در اقتصاد آموزش و پرورش باید به ایننکته توجه کنیم که یک سرمایه گذاری بلند مدتی است که سودش تنها نصیب خود دستگاه نمی شود، بلکه خروجی آن برای تمامی جامعه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در تصمیم گیری ها از شتابزدگی، تصمیمات عجولانهپرهیز باید پرهیز کرد و مبنای مدیرت باید آرامش، واقع بینی، فکرکردن و برنامه ریزی قبل از اقدام باشد چرا که اگر به نظام آموزشی صدمه ای وارد شود جبران آن سخت است.

مدیر جدید آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: در این عرصه همه باید پاسخگو باشیم، رشد فرهنگ نیازمند کمک فکری و معنوی تمامی گروه ها و مسئولین فرهنگی می باشد، اگر امروز کوتاهی کنیم آسیب آن فردا نمود خواهد کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا