اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار

با کمبود شدید فضای آموزشی در فریدونکنار روبرو هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جمع مدیران و معلمان آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: این میزی که در اختیار ماست برای قدرت و ریاست نیست بلکه برای خدمت است و هر جابه جایی بار مسئولیت را برای فرد جدید سنگین تر می کند.

وی تصریح کرد: کار اصلی آموزش و پرورش فرهنگ و فرهنگ سازی است و می تواند در جامعه بیشترین نقش را ایفا کند.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: موتور پیشرفت هر جامعه ای به دستان فرهیختگان و فرهنگیان آموزش و پرورش است و هر مسئولی که امروز در حال خدمت است از نفوس گرم شما به این جایگاه رسیده اند.

حسین زاده اذعان داشت: نوجوانان و جوانان به عنوان اولین دروازه های ورود به اجتماع از درب مدرسه خارج می شوند، فرهنگ زندگی را از مدرسه فرا می کیرند و بنابراین باید پاسداشت آن فرهنگی بود که عزت و سربلندی را به این فرزندان آموخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور و ورود خیرین در این نهاد را نوید بخش دانست و تاکید کرد: مسئولان باید با مردم صادق باشند و با اطلاعات درست فضای ذهنی جامعه را برای خدمت رسانی و اعتمادسازی فراهم کنند، بنابراین مدیران این شهرستان نیز باید برای تقویت بنیه فرهنگی در فریدونکنار تلاش کنند که این مکان در اولویت قرار دارد.

فرماندار فریدونکنار همچنین خواستار حضور پررنگ تر قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در فریدونکنار شد و عنوان داشت: در این شهرستان با کمبود شدید فضای آموزشی روبرو هستیم، با حضور شما در فریدونکنار امیدوتاریم بتوانیم قدم های خوبی در جذب اعتبارات و برنامه ریزی مناسب در راستای اعتلای این نهاد برداریم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا