اختصاصی، زائر کربلا/ شهید بیست و نهم اردیبهشت

از تفرقه بپرهیزید و گرنه مدیون خون شهدائید

بصیر/

وصیتنامه شهید علی اکبر امین تبار

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است و این افتخار از خاندان نبوت به ذریه طیبه بزرگواران و به پیروی خط آنان به ارث رسیده است. (امام خمینی)

آنان که هجرت کردند و به لقاءالله پیوستند با خون سرخ شهادت چگونه مردن را برای ملت مسلمان و محروم و مستضعف جهان به ارمغان آوردند و درس دینداری را به آنان آموختند. با درود به رهبرکبیر انقلاب قلب تپنده امت مسلمان و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی و مردم شریف و مبارز ایران و شهدای انقلاب.

سلام علیکم پدر و مادر و همسر و فرزندان و برادران و خواهران و دوستان و فامیلان. من به شهر شهادت آمدم که یکی از شاهدان باشم و به آرزوی خود رسیدم چون دیگر جسم من نزد شما نیست نزد خدایم که من با او (عاشق و معشوق) همدیگر بودیم. ایزد یکتا (لااله الا الله) هستم بلکه روحم همیشه در نزد شماست و من شما را می بینم و از اوضاع جهان با خبرم شما دعا کنید که خداوند مرا در زمره شهیدان اصیل درگاهش قرار دهد و مرا غسل ندهید و کفن نکنید. چون رهبرم حسین (ع) نه کفن داشت و نه غسل. مادرم: گریه نکن برای رضای خدا به جبهه رفتم چون امانتی در دست شما بودم اگر تو چه مادری و نمی توانی اشک های پربرکت چشمت را طوری جاری کن که دشمن نبیند و شاد نشود بهترین موقع گریه مادر، همسر و خواهر … نیمه های شب است خلوت کنید و به آسمانها بنگرید و دست به دعا بردارید و برای رزمندگان و امام عزیز و پیروزی اسلام دعا کنید. همواره با قطره های اشکتان اشکهای جاری شما را خداوند گلوله ای سازد و بر قلب دشمن (منافق، فدایی و … آمریکا و اسرائیل و شوروی و عراق و فرانسه و … ) فرود آید و نابودشان سازد.

مادر، علی اکبرها باید شهید شوند و خونشان به جوش آید و بدانید که شما به زودی به زیارت قبر امام حسین (ع) آن سرور شهیدان شرفیاب می شوید. مادر اگر من نتوانستم زیارت امام حسین (ع) بیایم و دیگر شهیدان قبر امام حسین (ع) را زیارت کنیم از طرف من و همه شهیدان از صدر اسلام تا کنون قبر امام حسین (ع) را زیارت کن.

             شهیدان هدیه های نینوایند                               زخاک کربلای عشق آیند 

پدرم در راه خدا اسماعیل هایت را آماده کن. مبادا اگر فرزندت در راه الله حرکت کرد و شهید شد غمی به چهره مردانه ات بنشیند. شادباش و بدان که شهادت یکی از اعضای خانواده باعث سربلندی و عزت و شرف خانواده بلکه اسلام می گردد.

برادرانم: سعی کنید و پوینده و کوشنده راه خدا که بهترین راههاست باشید و الا پشیمان می شوید اسلحه من و دیگر مجاهدان راه خدا شما راست مبادا بر زمین بماند. علی اکبر امینی (۱/۲/۶۱)

مردم از شما می خواهم که به ریسمان متین خدائی چنگ زنید و از تفرقه بپرهیزید و گرنه مدیون خون شهدائید و آن بر سر شما خواهد آمد که یزیدیان بر شما حاکم باشند همیشه گوش به فرمان امامان و به قرآن چنگ زنید و دعای کمیل ها و توسل ها را فراموش نکنید.

خواهرانم: می خواهم همچون زینب باشید و او را بشناسید. با حفظ حجاب و نجابت و عفت خود او را خشنود نمائید و خدا از شما راضی باشد.

همسرم: اگر یک وقت جنازه من به دست شما نرسید مبادا ناراحتی کنی چون جنازه من اگر در خاک دشمن باشد بدان که سنگری است محکم برای دیگر برادرانم.

بدان که حتماً جنازه ام را رسول خدا محمد مصطفی (ص) با دست پربرکتش می گیرد و غسل و کفن می کند. در تشیع جنازه ام تمامی ۱۲۴۰۰۰ پیامبر و امامان و فرشتگان شرکت می کنند و من در پیش آنها مهمانم و سلام خانواده شهدا و خدمت گذاران اسلام را به آنها می رسانم. فقط امام امت این اسطوره مقاومت را تنها نگذارید. آنچه که به فرزندم سفارش می کنم تو هستی باید یادش دهی و راهنمایش باشی.

فرزندم: فرزند کوچکم:

می دانم که شما خیلی دوست داشتی پدرت زنده بماند و شما را بزرگ نماید و تحویل جامعه اسلامی بدهد. ولی فرزندم من تو را به دست آن کسی که تو را از نیستی به هستی آورد داده ام. خداوند تو را یاری می کند. راه پدرت را ادامه بده. اگر خدا خواد از نسل تو زیاد شود و به یاری اسلام برمی خیزد. فرزند نازنینم قرآن را زیاد بخوان و زیاد فکر کن. اول سخنش را بسنج بعدا بگو، یا دو کلمه بگو. چون دو گوش داری و یک زبان. حق هرچند بر ضررت باشد و هیچگاه خدا را از یاد نبر. با ادب باش هرچند پدرت انسان بود. ولی پدرت به خواست خدا مرگ را دنبال کرد. پیش از آنکه مرگ به سراغش بیاید.

فرزندم اولین کلمه ای که بر زبانت جاری می شود نام خدا باشد. بعد قرآن سپس خمینی بعد شهید. اگر آثاری دارم هر شب جمعه یک پارچه تمیز بالای قبرم بگذارید (پرچم) بالایش یک قرآن که مردم بدانند درسهایم را از قرآن آموختم و دعای کمیل که بر زبانم جاری می شد از مفاتیح. وصی ام آقای حسن فلاح پدرزنم. (مداحی هم برایم دعا بکند) ناظر عباس امینی و علی فخاری هستند نماز یکسال و روزه یک ماه برایم بگیرید. قرضهایم را که من می نویسم با در میان گذاشتن روحانی متعهد به اسلام حاج آقای محمودیان هر طور صلاح دانستند انجام بدهند.

 

سه شنبه ۱۲/۲/۶۱ علی اکبر امین تبار 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا