پيام خداحافظي مارتينو با بارسايي‌ها

به گزارش بصیر، خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني بارسلونا که شنبه شب پس از بازي خانگي برابر اتلتيکومادريد و در پايان فصلي بدون جام از سمت خود استعفا کرد، در آخرين ديداري که با بازيکنانش داشت روزهاي موفقي را براي آنها پيش‌بيني کرد.


مارتينو اظهار داشت: نگران نباشيد، چرا که شما دوباره به روزهاي موفق خود بازخواهيد گشت. از اينکه نتوانستم بارسلونا را به هيچ يک از اهدافي که در ابتداي فصل داشتيم برسانم، متأسفم.

با اتمام مأموريت بارسلونا در اين فصل، گروهي از بازيکنان اين تيم به تعطيلات رفتند و گروهي ديگر به کشورهاي خود برگشتند تا در اردوي تيم‌هاي ملي‌شان حاضر شوند. نيمار جزو اولين بازيکنان بود که همراه با پدرش با يکي از اولين پروازها عازم برزيل شد تا خود را براي حضور در اردوي تيم ملي برزيل و شرکت در جام جهاني آماده کند.

طبق برنامه بازيکنان بارسلونا در اواسط ماه جولاي به تمرينات تيم بازي خواهند گشت تا اردوي آماده‌سازي پيش فصل را آغاز کنند، البته آن دسته از بازيکناني که به همراه تيم‌هاي ملي کشورشان تا مراحل پاياني جام جهاني ۲۰۱۴ صعود کنند از اين قاعده مستثني هستند و در ابتداي ماه آگوست به اردوي بارسا ملحق خواهند شد.

 

 

 

ورزش ۳

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا