جریان اصلاح‌طلب تندرو به دنبال زنده کردن آتش فتنه است

جهانگیر اسلام‌پرست عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، درباره حضور و سخنرانی عارف در جمع اصلاح‌طلبان تبریز گفت: با توجه به اهمیت انتخابات مجلس و تأثیر آن بر اوضاع سیاسی کشور همه نظام‌های سیاسی که خاستگاه آنان مردم سالاری است باید دغدغه مشارکت همگانی را هر چند با رویکردهایی متفاوت در انتخابات داشته باشند و انتخابات بارزترین جلوه دمکراسی است همچنین می‌تواند شاخص مشروعیت هر کشور باشد.
 

وی در ادامه افزود: همه جناح‌ها باید توان خود را به کار گیرند تا منویات مقام معظم رهبری به منصه ظهور برسد. اخبار مبنی بر حضور برخی اصلاح‌طلبان برای پیروز جلوه دادن خود، مخالف این هدف مهم است، زیرا آنان پیش از این امتحان خود را پس داده‌اند و در این زمینه خاتمی، موسوی و کروبی به هیچ وجه بعد از فتنه ۸۸ نزد مردم جایگاهی ندارند و تلاش امثال این افراد آب در هاون کوبیدن است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه طبیعی است هر جریان سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اعتدال خود را برای مشارکت در انتخابات آماده کنند خاطرنشان کرد: هدف اول از شرکت در انتخابات باید اقتدار جمهوری اسلامی و تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جاری باشد.

اسلام‌پرست ادامه داد: به وجود آوردن جوی که اصلاح‌طلبان به دنبال آن هستند با به میان کشیدن حوادثی مانند دوم خرداد و همچنین اتفاقاتی که خاتمی، موسوی و کروبی به نام اصلاح‌طلبی در سال ۸۸ در کشور به وجود آوردند می‌تواند جو را به سمتی پیش ببرد که به زنده کردن آتش فتنه ختم شود اما در حال حاضر کشور در حال مذاکرات هسته‌ای است و مردم با مشکلات اقتصادی و سیاسی درگیر هستند و ایجاد چنین فضاهایی برای کشور قطعاً خوب نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا