دستگیری دختران و پسران کلیپ جنجالی + فیلم

به  گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، نیروی انتظامی از دستگیری بازیگران یک  کلیپ غیراخلاقی که در سطح شهر اجرا و در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.
 
 
انتشار وسیع خبر دستگیری عوامل تولید این کلیپ مبتذل در سایت‌های خبری ضدانقلاب بیانگر اهمیت موضوع برای آن‌ها می‌باشد. در ماه‌های اخیر گروه‌های سیاسی ضدانقلاب فعالیت‌های خود را به سمت انجام حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور قبح شکنی از رفتار خلاف عرف، و ترویج اباحی‌گری تغییر داده‌اند.

هفته گذشته هفته‌نامه لوپونن فرانسه در سایتش خبر انتشار این کلیپ را داده بود.که بلافاصله با واکنش پلیس عوامل تولید ان دستگیر گردیدند.

کلیپ مذکور نسخه ایرانی از کلیپ هپی می‌باشد. فارل ویلیامز (Pharrell Williams) خواننده آمریکایی سبک رپ و طراح مد که با نام Pharrell شناخته می‌شود، آهنگی با نام Happy منتشر کرده که مورد توجه گروه های مختلف رپ در برخی کشورهای قرار گرفته و هر کدام نسخه‌ای از این آهنگ را با تصاویر خود در کشورهای دیگر منتشر نموده اند.

چندی پیش انتشار نسخه‌ای از این آهنگ که توسط گروهی به اصطلاح مسلمان در انگلیس، منتشر شده بود که در آن دختران و پسران مسلمان با ریتم این آهنگ و البته با پوشش به اصطلاح اسلامی انگلیسی خود در حال رقص می باشند.

این امر با واکنش شدید مسلمانان در اروپا مواجه گردید.

انتشار وسیع خبر دستگیری عوامل تولید این کلیپ مبتذل در سایت‌های خبری ضدانقلاب بیانگر اهمیت موضوع برای آن‌ها می‌باشد. عوامل تهیه نماهنگ به عنوان تست بازیگری افراد مذکور را اغفال نموده بودند تا به عنوان بازیگر در فیلم‌های سینمای مشغول به فعالیت شوند!

در ماه‌های اخیر گروه‌های سیاسی ضدانقلاب فعالیت‌های خود را به سمت انجام حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور قبح شکنی از رفتار خلاف عرف، و ترویج اباحی‌گری تغییر داده‌اند. مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب و همکار صدای آمریکا با راه‌انداختن صفحه آزادی یواشکی در فیس‌بوک تلاش برای کشف حجاب را اغاز کرد. امری که با تبلیغات گسترده در رسانه‌های ضدانقلاب  بازتاب یافت.

به نظر می‌رسد زهر چشم دیروز پلیس از کسانی که سعی در قبح شکنی و رفتار خلاف شرع دارند، بیانگر آن است که پلیس در این خصوص به وظایف خود واقف و بدان عمل خواهد نمود.

سردار احمدرضا رضا رادان روز چهارشنبه در حاشیه نخستین نشست فصلی روسا و مدیران پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در اجرای این طرح، تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی آییم و اجرای آن را ادامه خواهیم داد. 

وی گفت: برخی تصور می کنند که خبرهایی در راه است و آن مطالب را در سایت های دروغین درج می کنند، اما خواهند دید که مردم به دین و اسلام معتقد هستند و پلیس همچنان پایه کار است و اجازه نمی دهد تا رفتارهای غیرقانونی از بعضی از افراد سر بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا