حاشیه‌ نگاری جلسه شورای اداری مازندران

استاندار از مساعدت معاون عمرانی وزیر کشور ناامید شد

به گزارش بصیر، جلسه شورای اداری استان مازندران امروز با حضور معاون عمرانی وزیر کشور در سالن جلسات استانداری مازندران برگزار شد.

معاون وزیر کشور که امروز برای بازدید از پروژه‌های عمرانی مازندران به این استان سفر کرده و قرار بود که عصر امروز از شهرهای غرب استان مازندران بازدید کند در توقف کوتاهی که در استان داشت در جلسه شورای اداری مازندران نیز حضور یافت.

مسئولان استاندار مازندران از قبل برای حضور خندان‌دل در این جلسه برنامه‌ریزی نکرده بودند اما وی ۲۰ دقیقه بعد از شروع جلسه در سالن جلسات استانداری مازندران حضور یافت.

خندان‌دل پس از حضور چند دقیقه‌ای در جلسه حضور یافت و به برخی مشکلات اعتباری در کشور اشاره کرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش به موضوع پسماند و مشکلاتی که در استان وجود دارد اشاره کرد و توقع این بود که بعد از بیان مشکلات اعتباری که برای ساماندهی پسماند در استان که خودش نیز در این ارتباط دغدغه داشت رقمی را اعلام کند که از سوی خندان‌دل رقمی اعلام نشد.

استاندار مازندران که این روزها یکی از افرادی است که بیشترین دغدغه را درباره مسائل استان دارد، در حضور خندان‌دل به مسائل و موضوعات و دغدغه‌هایی که در استان وجود دارد، اشاره کرد و از نارسایی‌هایی که در زمینه مشکلات استان وجود دارد مطالبی را مطرح کرد تا شاید معاون وزیر، رقمی را برای رفع مشکلات موجود اختصاص دهد.

پس از ترک جلسه از سوی معاون وزیر، استاندار مازندران وقتی که دید معاون وزیر نه قولی برای رفع دغدغه و نه رقمی برای مشکلات مازندران اختصاص داد، اعلام کرد: مشکلات استان باید توسط مسئولان مازندران رفع شود و باید به نیروهای استانی تکیه کنیم.

پس از پایان صحبت‌های استاندار مازندران که در دو بخش مطرح شد، معاون توسعه منابع انسانی استانداری تریبون را در دست گرفت و تا پایان جلسه میکروفون در اختیار هیچ یک از مدیران استان قرار نگرفت!

جلسه شورای اداری مازندران با صحبت‌های خیران‌پور و با قرائت وصیت‌نامه یکی از شهدای مازندران توسط مدیرکل بنیاد شهید مازندران به پایان رسید.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا