دردسرهای مرحله دوم نام‌نویسی یارانه نقدی

چرا دولت جواب درست به ملت نمی دهد؟/بلاتکلیفی متقاضیان جامانده

به گزارش بصیر، نام‌نویسی مرحله دوم یارانه های نقدی که از ۲۰ فروردین امسال آغاز شده بود و مردم مهلت داشتند تا ۳۱ فروردین نام‌نویسی کنند.

کسانی که قبل از این زمان در موقعیت ۴ واقعه ی ازدواج، طلاق، تولد و مرگ قرار گرفتند باید صبر می کردند تا در مراحل بعدی نام نویسی کنند.

اما بعد از بیش از یک ماه انتظار، مسئولان اعلام کردند که این افراد برای نام‌نویسی می توانند به دفاتر پلیس +۱۰ استان و شهرستان ها مراجعه کنند.

عده ای از مردم عزیز که تعدادشان کم هم نیست با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ با این پاسخ مواجه شدند که بایستی در مرحله دوم هدفمندی یارانه های نقدی نام نویسی می کردند و در این مرحله ویرایش انجام می دادند.

رئیس گروه اقتصاد سازمان امور اقتصادی و دارائی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: این مرحله تنها برای ویرایش فرم افرادی برنامه ریزی شده است که جزو ۴ واقعه ازدواج، طلاق، تولد، مرگ و خانواده بدسرپرست هستند، در صورتی که در مرحله دوم هدفمندی یارانه نقدی نام نویسی کرده باشند.

خواستار افزود: این چهار گروه که در مرحله دوم هدفمندی یارانه های نقدی نام نویسی نکردند، جزو افراد انصرافی به شمار آمدند و باید ۲ هفته صبر کنند تا مسئولان کشور برای آنها تصمیم جدیدی بگیرند و در آینده اعلام شود.

وی تصریح کرد: خانواده های بدسرپرست باید به فرمانداری ها مراجعه و پس از تکمیل فرم و پیگیری های قانونی انجام شده، در صورت نام نویسی در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به دفاتر پلیس +۱۰  مراجعه کنند.

یک جوان در این باره گفت: اسفند ماه ازدواج کردم به دلیل اینکه از مسئولان شنیدیم، آنهایی که بهمن ۹۲ ازدواج کردند، باید صبر کنند در مرحله ویرایش ۳۰ و ۳۱ فروردین در سایت هدفمندی یارانه نقدی نام نویسی کنند، صبر کردیم که متأسفانه آن زمان هم نشد، در این مرحله خواستیم با مراجعه به پلیس +۱۰ نام نویسی کنیم، دوباره گفتند شامل حال شما نمی شود، چرا مسئولان از ابتدا دقیق اطلاع رسانی نمی کنند.

خانمی که همسرش را از دست داده بود نیز با همین مشکل روبرو شد.

تعداد افرادی که امروز با این مشکل روبرو هستند، کم نیستند.

متقاضیان جامانده از ثبت نام مرحله دوم یارانه های نقدی از مسئولان خواستند برای رفع مشکل‌شان تدابیر بهتری بیندیشند.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا