اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار

با وجود نظارت رهبری دلواپسی بی معنی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح فریدونکنار در سپاه ناحیه این شهرستان ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: به دنبال خدمت رسانی به مردم شهرستان فریدونکنار هستیم و در چارچوب سیاست های دولت و با استفاده از رهنمودهای رهبری حرکت خواهیم کرد و دست یاری هر فردی که می تواند ما را در انجام وظایفمان کمک کند به گرمی می فشاریم و احزاب و گروه های متفاوت برای ما فرقی نمی کند.

وی تصریح کرد: با تهدید، تخریب و ارعاب در جامعه مشکلی حل نمی شود، دولت همواره با آغوش باز از راهکارهای منطقی استفاده می کند و به دنبال افزایش رضایت عمومی با خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به مذاکرات مردان دیپلماسی کشور در قالب گوره ۱+۵ خاطرنشان کرد: برخی از سیاسیون از وجود نگرانی و دلواپسی نسبت به این مذاکرات صحبت می کنند اما آنچه مهم است این می باشد که مقام عظمای ولایت در این مذاکرات نظارت مستقیم دارند و بنابراین وجود دلواپسی بی معنی است، قطعا تیم مذاکره کننده در دنیا جهت حفظ حقوق مسلم ملت ایران اقدام می کند.

وی با تاکید بر اینکه ما ملتی دلاور هستیم نه دلواپس، اذعان داشت: در طول این ۳۵ سال به استکبار جهانی نشان داده ایم که تحت تاثیر تحریم، تخریب و ارعاب قرار نمی گیریم و حتی با وجود مشکلات زیاد حتی رژیم صیونیستی را نیز منفعل نموده ایم.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: شرایط در همه ابعاد به ویژه سیاسی آنچنان مهم و حساس است که همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم اهداف مدنظر رهبری و دولت را به یش ببریم و برای حل مشکلات این مردم تلاش ویژه ای نمائیم.

 

حسین زاده با تاکید بر اینکه معتقدیم که باید در چارچوب منویات رهبری حرکت کنیم، گفت: هر کسی و در هر پست و مقامی باید وظایف خود را به خوبی به انجام برساند، در عرصه داخلی نیز باید تعامل خود را چند برابر کنیم و به مدیران خدوم جهت رفع معضلات یاری رسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا