قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(۱۸+)

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، جنگ تسویه حساب‌ها و اعدام‌ها بین دو گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به “داعش” و گروهک جبهه النصره در دیر الزور در شرق سوریه تشدید شده است.

ابنا-المنار در گزارشی با اشاره به تصاویر شماری از اعضای داعش که اعضای جبهه النصره آنها را دستگیر و اعدام کرده بودند و در پایگاه‌های اینترنتی به نمایش گذاشته‌اند اعلام کرد که این افراد از اعضای داعش هستند که در درگیری با جبهه‌النصره به اسارت در آمده‌اند.

براساس این گزارش، گروه جبهه‌النصره سه عضو ارشد داعش را در شهر “منبج” هنگام بازگشت از شهر الرقه به قتل رساند که این سه نفر «ابومنذر»، «ابوهاشم الجزراوی» و «ابوسلمی الانصاری» نام دارند.

جبهه‌النصره قتل اعضای داعش را پس از اسیر کردن ۵ عضو این گروه در حومه شهر دیرالزور و ۵ عضو دیگر در روستای توامه این شهر آغاز کرد که یک مغربی، یک تونسی و یک الجزایری از جمله این پنج نفر بودند.

عناصر جبهه‌النصره پنج نفر از این ۱۰ عضو داعش را به طور وحشیانه‌ای اعدام کردند. علت اسیر کردن ۱۰ عضو گروه داعش این بود که این گروه قبلاً به یکی از مواضع مشترک جبهه‌النصره و جبهه اسلامی در منطقه بادیة الصبحه حمله کرده بود.

پایگاه‌های خبری معارض که این تصاویر را منتشر کرده‌اند هدفشان آن بوده است که در چارچوب جنگ بیانیه‌ها و نوارهای صوتی و تصویری بین داعش و جبهه النصره تحت امر شبکه القاعده از این موضوع بهره برداری رسانه‌ای کنند.

تکفیری‌های داعش نیز در واکنش به اعدام ۵ عضو خود به دست جبهه النصره، ۳ عضو جبهه النصره و ۲۹ عضو جبهه اسلامی را که اسیر کرده بود، در روستای الشولا در حومه شهر دیر الزور، اعدام کرد.

جنگ اعدام‌ها در حالی است که جبهه‌های نبرد در دیرالزور بین گروههای تروریستی شعله ور است و گروه ابوبکر بغدادی (سرکرده داعش) در تلاش است بر استان نفت خیز دیرالزور و مناطق هم جوار با مناطق نفوذ داعش در غرب عراق کنترل پیدا کند.

مخالفان تأکید کردند عناصر داعش در برابر دشمنان خود در دیرالزور موفقیتهایی به دست آورده‌اند و بر بیشتر شرق رود فرات کنترل پیدا کرده اند.

اما جبهه النصره که در دیر الزور از داعش متحمل ضربات سنگینی شده به کمک گیری از همه گروههای مسلح متوسل شده است و می‌کوشد مواضعی را که در مقابل داعش از دست داده است بازپس گیرد.

هشدار: تماشای تصاویر زیر شاید برای بسیاری قابل تحمل نباشد.

۱۸+

.

.

.

.

۱۸+

.

.

.

۱۸+

.

.

.

.

۱۸+

.

.

.

۱۸+

.

.

۱۸+
 

قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+) قتل عام هولناک در سوریه+ تصاویر(18+)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا