اختصاصی/ فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار در گفتگو با بصیر

سیره و روش شهدا سرلوحه زندگی ما

DSCN6696

به گزارش بصیر، سید ولی میرشفیعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: چهارم خرداد ماه هر سال به روز مقاومت و پایداری نامگذاری شده است و به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس، تجدید پیمان با ۲۴۹ شهید عملیات بیت المقدس استان مازندران و همچنین گرامیداشت روز پربرکت مقاومت، پایداری، ایثار و شهادت پاسداران شهرستان فریدونکنار به همراه مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه، تجدید پیمانی با همرزمان شهید خود داشتند.

وی تصریح کرد:این برنامه های فرهنگی موجب می شود تا با قدرت بیشتری بتوانیم در مسیر راه و سیره شهیدان حرکت کنیم و با آرمان های آنان تجدید میثاق نمائیم.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: شهدا در طول دفاع مقدس به انقلاب اسلامی و ما اعتباری ویژه بخشیدند و امروز همه ما باید با تجدید پیمان در مسیر این بزرگ مردان دفاع مقدس راه را به درستی بپیمائیم.

فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار در پایان با بیان اینکه باید پیمودن مسیر زندگی این شهدا سرلوحه زندگی مان قرار گیرد، اذعان داشت: به همین دلیل امروز ادای وظیفه کردیم و در این مزار مقدس بار دیگر با آرمانهای این بزرگواران عهد می بندیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا