مشاور جوان استاندار مازندران خبر داد

رتبه نخست فارغ‌التحصیلان بیکار کشور در مازندران

به گزارش بصیر، محمدحسین فقیه علی‌آبادی در نشست تصمیم‌گیری اوقات فراغت و ستاد ساماندهی امور جوانان آمل بیان داشت: حدود ۱۸ میلیون نفر از جمعیت کشور را قشر جوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم از جمعیت مازندران را جوانان تشکیل می‌دهند، افزود: در هر جایی که مراجعه می‌کنیم حضور فعالانه جوانان در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی، دینی، مذهبی، سیاسی و ورزشی زبانزد است.

فقیه با تاکید اینکه جوانان با انگیزه می‌توانند منشا یک انقلاب باشند، ابراز داشت: همان‌طوری که در انقلاب اسلامی ایران مشاهده می‌کنیم مصداق عملی آن را در ایجاد انقلاب جویا می‌شویم.

مشاور جوان استاندار مازندران با اعلام اینکه جوانان باید به توانمندی‌های خود اتکا کرده و وارد عرصه‌های مختلف اجتماع شوند، تصریح کرد: هم‌اکنون تهدیدات بسیاری مانند شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از سوی اجانب برنامه‌های مدونی دارند و حتی کار از به مفاسد اخلاقی، سیاسی و اجتماعی کشانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل تهدیدات دشمنان با نگاه عقلایی وارد شویم، گفت: فرصت‌های پیش‌رو در بحث جوانان با مدیریتی ناصحیح به تهدید تبدیل شود.

مشاور جوان استاندار مازندران با اعلام اینکه در نخستین رویکرد ماهیتی ستاد جوانان باید به فکر نوآوری بومی در راستای خلق ارزش‌ها باشیم، متذکر شد: مازندران رتبه نخست در اختیار داشتن فارغ‌التحصیلان بیکار را در سطح کشور دارد.

وی با تاکید اینکه باید فضای خوداشتغالی در بین جوانان فراهم شود، اذعان داشت: بستر مساعدی در این زمینه در مازندران فراهم است.

فقیه با اعلام اینکه اعتبارات و بودجه کشورمان در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد، متذکر شد: باید با داشتن جوانانی پرنشاط، ساعی، فعال و پرکار به آینده‌ای بهتر بیاندیشیم.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا