جزئيات مرگ رازآلود پدر پيام صادقيان در خط قرمز

به گزارش بصیر به نقل از شفاف: پس از آنكه گفت و گوي برنامه ورزش از نگاه دو(خط قرمز) با پيام صادقيان روز جمعه به دليل آنچه ايراد فني ناشي از طوفان و رگبار خوانده شده بود؛ نيمه كاره پايان يافت ، بر اساس اعلام تهيه كننده برنامه ، امشب اين مصاحبه ي خبرساز به صورت كامل پخش مي شود.

ابوالفضل اكبري در گفت و گو با شفاف ضمن تاييد اين خبر گفت: جمعه گذشته مهمان بخش خط قرمز برنامه ي ما هافبك جنجالي تيم فوتبال پرسپوليس بود كه در گفت و گويي صريح با ميثم زمان آبادي قصد داشت درباره ي ماجراي خط خوردنش از تيم ملي پس از اردوي آفريقاي جنوبي صحبت كند.

اما پس از گذشت حدود ٤٠ دقيقه از شروع برنامه ، طوفان شديد و رگبار ارتباط فني ما با پخش شبكه دو را قطع كرد تا مهم ترين بخش اين گفت و گو قابل ارسال بر روي آنتن پخش نباشد.

اكبري با تاييد اين نكته كه قطع ناگهاني برنامه خصوصا پس از پخش آيتم مربوط به دلايل مرگ پدر پيام (حسن صادقيان) شايعه هاي فراواني در محيط هاي مجازي پديد آورد، افزود: واكنش ها به رمزگشايي از چنين اتفاق تلخ و نادري قابل پيش بيني بود اما ما همچنان اعتقاد داريم كه در خصوص نكوداشت حسن صادقيان بايد كارهاي بيشتري هم انجام داد.

تهيه كننده ورزش از نگاه دو خاطرنشان كرد : تحليل خطوط دروازباني – دفاع و مياني تيم ملي باهدف ايجاد تصويري واقعي از تيم ملي صورت پذيرفته و تحليل خط حمله و كادر فني تيم ملي هم طي برنامه هاي اين هفته و هفته آتي ادامه خواهد يافت.

اكبري همچنين  از حضور دوچهره ي خبرساز – پس از سالها سكوت خبري – در بخش خط قرمز اين برنامه در روزهاي جمعه اين هفته و هفته آينده خبر داد.

لازم به ذكر است كه مصاحبه ي ميثم زمان آبادي با پيام صادقيان در خط قرمز؛  امشب ساعت ٢٣ – پس از اخبار ساعت ٢٢:٣٠ – از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا