تیمهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ دسته ۲ تنیس کشور مشخص شدند

 

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ایرنا، در پایان چهارمین روز دیدارهای تنیس دسته ۲ کشور که در زمین های آکادمی تنیس شهید باکری ارومیه جریان دارد، تیمهای ارومه تهران، هیات تنیس ارتش تهران، روئین بتن باختر ارومیه و آکادمی تنیس خانه اصفهان با کسب امتیاز به عنوان چهار تیم برتر این رقابتها به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.

در این رقابتها ۱۵ تیم در قالب یک گروه سه تیمی و سه گروه چهار تیمی حضور دارند و روزانه ۲۱ بازی در دو بخش انفرادی و دو نفره انجام و مسابقات به صورت تیمی برگزار می کنند.

در گروه یک تیمهای هیات تنیس ارتش تهران، روئین بتن ارومیه و پاسارگاد رشت، در گروه دوم ابرا مشهد، الیت همدان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فولاد آلیاژ یزد، در گروه سوم هیات تنیس اصفهان، آریا گرانول قم، ارومه تهران و آشور ارومیه و در گروه چهارم آکادمی تنیس ارومیه، جاویدان تهران، پورشینا نوشهر و قائم اصفهان تیمهای حاضر در این مسابقات هستند.

مدیریت این رقابتها بر عهده رضا شفیعی است و مسیح صلاح از اصفهان به عنوان سرداور، مجید چرندابی و اسماعیل داورپناه از آذربایجان شرقی، کمال داوودپور از آذربایجان غربی ،صفا نورپور از کرمانشاه، آرزو یولقونی و سروین علی میرزالو از آذربایجان غربی به عنوان داور در این تورنمت یک هفته ای حضور دارند.

نتایج چهارمین روز (سه شنبه) این مسابقات به ترتیب زیر از سوی سرداور این مسابقات در اختیار ایرنا قرار گرفت:

آکادمی تنیس ارومیه ۰ – ۲ ارومه تهران

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۰ – ۲ روئین بتن باختر ارومیه

هیات تنیس اصفهان ۰ – ۲ آکادمی تنیس خانه اصفهان

جاویدان تهران ۲ – ۰ مرتضی فخری

آکادمی الیت همدان ۲ – ۰ هیات تنیس ارتش تهران

آریا گرانول قم ۰ – ۲ ابرا مشهد

فولاد آلیاژ یزد ۲ – ۰ پورشینا نوشهر(عدم حضور نوشهر)

این مسابقات از سوم خرداد ماه در ارومیه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا