اولادی رفتتی شد

به گزارش بصیر، با توجه به حساسیت امیر قلعه نویی به این مدل مصاحبه و تایید تلویحی اولادی برای جدایی، این بازیکن فصل آینده جایی در ترکیب استقلال نخواهد داشت. مهرداد حاضر به تکذیب حرفهایش نشده و این نشان می دهد دل پری از آخرین باشگاهش در رقابت های لیگ برتر دارد.

 مصاحبه تند روز گذشته مهرداد اولادی، دوران کوتاه حضور او در استقلال را به پایان رساند. مهرداد که سابقه گل زدن در داربی با لباس پرسپولیس را دارد، نتوانست در این مقطع عملکرد مثمرثمری برای آبی ها به نمایش بگذارد. او همه تقصیرها در این ارتباط را به گردن کادر فنی انداخته و معتقد است قلعه نویی خام آدم های اطرافش شده و به همین خاطر به حقش در استقلال نرسیده است. مهرداد در زمان امضای قرارداد با استقلال یکی از بازیکنان مورد اعتماد کی روش بود و با این نیم فصل بد، شانس حضور در جام جهانی را از دست داد. با توجه به حساسیت امیر قلعه نویی به این مدل مصاحبه و تایید تلویحی اولادی برای جدایی، این بازیکن فصل آینده جایی در ترکیب استقلال نخواهد داشت. مهرداد حاضر به تکذیب حرفهایش نشده و این نشان می دهد دل پری از آخرین باشگاهش در رقابت های لیگ برتر دارد.

جالب اینجاست که این بازیکن شمالی، تا کنون از استقلال دریافتی نداشته است. او تنها بخشی از مبلغ رضایتنامه اش را از این باشگاه گرفته و در واقع برای پیوستن به استقلال به لحاظ مالی متضرر شده است!

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا