لواط در سوریه حلال شد!

به گزارش بصیر به نقل از تیتر یک، اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که «محمد العریفی» مفتي شهوت پرست سعودي در جديد ترين سخنرانی خود خطاب به گروه های تکفیری در سوریه گفت: نباید به هیچ قیمتی انتخابات در سوریه برگزار شود. اگر «بشار اسد» دوباره بر روی کار آید، به طبع ضرر سنگینی به گروه های مقاومت اسلامی (تکفيري) وارد خواهد شد.

لواط در سوریه حلال شد!

وی در ادامه اظهاراتش افزود: من حال رزمندگان را درک می کنم. آنها شرایط سختی را سپری می کنند. این مجاهدان به دور از خانواده های خود مشغول “جهاد” هستند. جهاد نکاح میان خواهران و برادران آزاد شد و رزمندگان توانستند با این وحدت به مقاصد خود برسند!

وی همچنين گفت: به طبع طاغوت شام “بشار اسد” بسیاری از رزمندگان اسلام را به شهادت رساند. طبق نظر فقهی و جلسات صورت گرفته علمای اسلام، فتوا به مجاز بودن “لواط” را دادند.

«العريفي» در پايان افزود: از رزمندگان اسلام می خواهیم که با “لواط” شر نظام “بشار اسد” را بسوزانند و بتوانند نیازهای جنسی خود را برطرف کنند. اسلام به تمامی قوا از رزمندگان حمایت خواهد کرد!

گفتني است، خبرگزاري سوريه تلگراف نيز با انتشار گزارشي در اين باره، جزئيات بيشتري از اين فتواي جنسي و شنيع منتشر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا