زد و خورد پرسنل هواپیما با مسافران!

 به گزارش بصیر به نقل از سایت عصر خبر: بنا برگفته مسافران این هواپیما، مسافر بدحال بلافاصله پس از فرود هواپیما برای مداوا به بیرون منتقل شد اما خلبان برای ادامه پرواز اقدامی انجام نداد و کادر پرواز گویا منتظر بازگشت مسافر بدحال به داخل هواپیما بود تا پس از بازگشت وی ادامه پرواز از سر گرفته شود.

به دنبال توقف چند ساعته در فرودگاه ارومیه، مسافران خسته، کلافه و گرسنه بابت معطلی حدود سه ساعته در فرودگاه ارومیه به کادر پرواز اعتراض کردند و این اعتراضات منجر به درگیری و زد و خورد میان مسافران و کادر پرواز شد.

حال باید دید چرا به خاطر درمان مسافر بیمار، کادر پرواز تعداد زیادی از مسافران را حدود ۳ ساعت معطل نگاه داشته تا مسافر بدحال سلامت خود را به دست آورد و به هواپیما بازگردد تا پرواز ادامه یابد. این موضوعی است که باید دید آیا شرکت مذکور پاسخی برای آن دارد یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا