اختصاصی/ هشدار رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار به مسئولین تشکل مذهبی

برنامه های جشن نیمه شعبان مغایر با سیره اهل بیت نباشد

به گزارش خبرنگار پایگاه بری بصیر، حجت الاسلام ابراهیم نژاد در نشست ماهانه شورای هیئت های مذهبی شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات این اداره اظهار داشت: تکمیل فرم رابطین هیئت های مذهبی باید در دستور کار قرار بگیرد و در بازدید ها از هیئات مذهبی باید سیاست شورای این تشکل تبیین شود.

وی تصریح کرد: اساس اسلام نماز است، اگر نماز نباشد هیچ عملی فایده ندارد ، در هیئات مردم را به دو امر مهم همچون نماز و معاد تذکر بدهید، وظیفه ماست موعظه کنیم تا مردم به دستور دین توجه داشته باشند و به آن عمل نمایند.

ابراهیم نژاد با بیان اینکه منزلت اهل بیت بسیار بیشتر از آن است که بخواهیم مجالسشان را با لهو و لعب خراب کنیم، اذعان داشت: در ولادت اهل بیت به ویژه جشن نیمه شعبان هیئات در اجرای برنامه باید توجه ای ویژه داشته باشند تا برنامه ها مغایر با ارزش های اسلامی و سیره اهل بیت نباشد.

رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام که به معاذ بن جبل انصاری سفارش می کند(می بینم که دیگر تو را زیارت نمی کنم، محبوب ترین شما پیش من کسی است که آن روزی که مرا ملاقات می کنید آن روزش مثل امروز من باشد)، عنوان داشت: باید خود را در برابر مشکلات و آسیب ها حفظ کنیم و هیئات بهترین مکان برای حفظ نفس و دوری از آلودگی دنیایی است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا