اختصاصی/ فرمانده سپاه فریدونکنار در گفتگو با بصیر

جنگ تبلیغات برنده تر از سلاح واقعی است/ طرح صالحین بهترین فرصت برای تبیین آموزه های اسلامی

DSCN0987

به گزارش بصیر، سید ولی میرشفیعی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: متاسفانه ورود جریان غرب در زندگی ما در حال نمود است، مصیبت های زیادی از ماهواره بر ما وارد شده و زندگی مجردی در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: هنوز کسانی هستند که مدافع وجود ماهواره و اینترنت در کشور هستند و و به نوعی این دو را موجب نابودی بنیان خانواده نمی دانند، اما این همه آمار و فساد از ماهواره گسترش یافته و فیس بوک و شبکه های اجتماعی زندگی مردم را خراب کرده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار اذعان داشت: جنگ تبلیغات برنده تر از سلاح واقعی است و امروز شبکه های اجتماعی و ماهواره ها تبلیغات و هجمه وسیع علیه نوامیس مان به راه انداخته است و متاسفانه برخی نیز گرفتار تبلیغات کاذب و دروغین آنها شده اند.

میرشفیعی ادامه داد: در جامعه ای که ۲۰۰ هزار شهید به اسلام تقدیم کرده است متاسفانه برخی حرف های کذب رسانه های بیگانه را قبول می کنند اما به احکامی که از سوی مراجع عظمای تقلید صادر می شود را زیر پا می گذارند و نادیده می گیرند.

وی افزود: طرح صالحین بهترین فرصت برای تبیین خوبی و بدی، درستی و نادرستی است و نباید هرگز در اجرای این امر بسیار مهم غفلت ورزیم بلکه باید نسبت به حسن اجرای آن مقاومت و پایداری کنیم.

 

میرشفیعی اذعان داشت: مطمئنا در کنار ماموریت اقتصاد مقاومتی می توانیم بسیاری از ماموریت های مان را در قالب طرح صالحین برنامه ریزی نمائیم و آنرا به جوانانمان انتقال دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا