جنگ تمام عیار فرهنگی درکشور/ تجزیه طلبان در داخل کشور پیاده نظام دارند

به گزارش بصیر،  به نقل از رهیاب، آیت الله موسوی جزایری در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج طلاب گفت: الحمدالله بسیج از خود روحانیت شروع ش،. امام فرمود بسیج شجره طیبه است ، بسیج فقط یک ارگان نظامی نیست هر چند که آموزش نظامی می بیند و آمادگی خود را حفظ می‌کند همان طور که آیه قرآن فرموده (واعدوالهم مستطعتم من قوه و من رباط الخیل) اما حسن بسیج این است که جهاد هم می‌کند، جهاد بانفسکم، باموالکم و باالسنتکم…. و همه‌ی اینها در بسیج محقق است، لذا روحانیت هم باید در این قضیه پیش قدم باشند.

وی افزود: ما واقعاً به بسیج عقیده داریم و برای او اهمیت قائل هستیم. برای اینکه وظیفه جهاد، وظیفه عمومی است و مخصوصاً در مورد کار فرهنگی، و اگر زمانی کار نظامی هم لازم شد بسیج در صحنه است ولی کار فرهنگی در جمیع حالات و شرایط وجود دارد و همه بسیجیان باید جهاد فرهنگی کنند اما روحانیت باید پیشاپیش صفوف باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه فرهنگی در جنگ تمام عیاری هستیم و هدف حملات دشمن از طرف وهابیت، یمانی ها، عرفان های کاذب هستیم  بعضی از شهرها فرهنگ شاهنشاهی باستانی، مسیحیت و… را تبلیغ می کنند انسان تعجب می‌کند که آیا می‌شود که یک انسان مسلمان به اینها گرایش پیدا کند! حال آنکه در زمان هایی اتفاق افتاده که بعضی افراد کم سواد مسیحی شده‌اند، بهایی شده اند و تعداد آنها بسیار کم است و حال آنکه عکس این مسئله هم اتفاق افتاده است و افرادی مسیحی، یهودی و… بوده اند و بعد مسلمان شده اند.
ایشان افزود: ما هدف حروبی هستیم و نه یک حرب، استان ما همه عوارضی که در سطح کشور وجود دارد را در خود دارد، اما یکسری عوارض خاص خودش را هم دارد. مثل: وهابیت و قضیه انفصالیون(تجزیه طلب ها).
وی گفت: تجزیه طلب‌ها مثل ضد انقلاب و… که تبلیغات می‌کنند و خودشان را معرفی می‌کنند اینها هم می‌گویند ما یک گروه هستیم و حرف برای گفتن داریم،  هم در اروپا و هم در کشورهای عربی مصوب است که همه فشارهایی که از ایران بر آنها وارد می‌شود به واسطه امکانات مالی است و امکانات مالی هم از خوزستان است و این مصوبه را برای همه دنیا تعریف کرده‌اند.

حضرت آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد:زمانی که مرسی رئیس جمهور مصر که آن بلا بر سر او آمد در زمان رئیس جمهوریش تجزیه طلب‌های خوزستان به مصر رفتند و جلسه تشکیل دادند. گردهمایی بزرگی تشکیل شدو معاون رئیس جمهور مصرهم در آن جلسه شرکت کرد و از آنها حمایت کرد .

وی افزود:در بحث دیگری جریانی که برای حجت الاسلام و المسلمین شحاته آن شهید بزرگوار که از علمای اهل سنت بود و بعد شیعه شد و یک شیعه بسیار متسلط و متعقل بود. او را همین تکفیری ها با آن وضع فجیع به شهادت رساندند و بعد از آن مرسی و بقیه هیچ عکس العملی نشان ندادند که خدای تعالی واقعاً به اینها غضب کرد و در طول تاریخ در هیچ کشوری به طور علنی سابقه ندارد که ۵۰۰ نفر محکوم به اعدام شوند، حتی ۵۰ نفر هم سابقه نداشته و این واقعاً عذاب الهی است.
زعیم حوزه‌های علمیه اهواز گفت: کشور ما با توطئه تجزیه طلب‌ها در خارج مواجه است ، اینها پیاده نظام در داخل کشور دارند و ما باید در رابطه با جهاد فرهنگی بسیار هوشیار باشیم

این استاد سطوح عالی حوزه بیان کرد: الان الحمدلله حوزه‌های علمیه برنامه های خوبی دارند و روحانیت برای تبلیغ اعزام می‌شوند و از طریق بسیج هم اگر این کار انجام شود کمک خواهد شد و موثرتر خواهد بود. ما در حواشی شهرها مشکلاتی داریم ، چه کسی باید مردم را در مسیر صحیح هدایت کند. امام حسن عسگری(ع) فرمود: یتیم فقط آن کسی نیست که پدر و مادرش مرده است، یتیم واقعی کسی است که دست او به امامش نمی رسد و حضرت فرمود برسید به ایتام آل محمد(ص). یعنی همان شیعیان در زمان غیبت و بالاترین رسیدگی در رابطه با عقاید و افکار آنهاست.
امام جمعه اهواز گفت: رسول خدا روزی در جمع اصحاب نشسته بودند و فرمود: خدایا برادرانم را به من برسان. اصحاب عرض کردند یا رسول الله  آیا ما برادران تو نیستیم؟ حضرت فرمود: خیر، شما اصحاب من هستید و اصحاب از حضرت پرسیدند: برادران شما چه کسانی هستند؟ حضرت فرمودند: آنهایی کسانی هستند که بعد از اوصیاء من در زمان غییبت کبری می آیند. آنها می‌آیند و مردم را هدایت می‌کنند. ایمان دارند بدون اینکه من را دیده باشند و یا من آنها را دیده باشم و یا اوصیاء من را دیده باشند. مرکبی را روی کاغذ دیده‌اند (کتابی خوانده‌اند) و ایمان‌های راسخ و قوی دارند و از حریم مکتب محمد و آل محمد(ص) دفاع می‌کنند. این چه مقام و مرتبه‌ای است که پیامبر خدا به علماء آخرالزمان را اخوان خود می‌داند!!!
آیت الله موسوی جزایری در پایان گفت: ما باید خودمان را آماده کنیم و بدانیم چه توطئه هایی ما را تهدید می‌کند؟ وقتی عراق تهدید می‌شود یعنی ما تهدید می‌شویم سوریه تهدید می‌شود یعنی ما تهدید می‌شویم… چه کسانی تهدید می‌کنند؟ طرفداران بنی امیه. کسانی که می‌گویند ما آمدیم تا تفکر بنی امیه ضد شیعه را احیاء کنیم… ان انشالله به لطف خدا ما پیروز خواهیم بود و همه توطئه‌ها انشالله با عنایت و هدایت رهبر انقلاب که پیشاپیش صفوف است  برملا خواهد شد.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا