اختصاصی/ فرمانده سپاه فریدونکنار در گفتگو با بصیر مطرح کرد

بسیج به دنبال میدان داری فرهنگ انقلابی اسلامی است

DSCN7933

به گزارش بصیر، سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت: امروزه تهدیدات دشمن در عرصه فرهنگ با جنگ نرم و در عرصه اقتصاد با تحریم در ایران مطرح است.

وی تصریح کرد: معضلات استفاده از ماهواره، افزایش مصرف مواد مخدر و بسیاری از هجمه هایی که دشمن در عرصه های فرهنگی و اقتصادی، برای ملت و کشور ما به وجود آورده است از جمله این تهدیدات می باشد.

میرشفیعی با بیان اینکه در بحث عفاف و حجاب تهدیدات دشمن به سمتی پیش می رود که آنها به دنبال بی حجاب کردن مردم این کشور هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران سابقه زندگی عفیف داشته و عترت ندای زندگی کشور ما با تفکر شیعه گری است.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه به دنبال ترویج ارزش ها مخصوصا میدان داری فرهنگ انقلابی و اسلامی هستیم، یادآور شد: هر آنچه دشمن تلاش کند، اعتقاد و باور ما این است که عفت ندای فطری ما انسان ها است و انسان ها با این ندا به سوی حجاب می روند و قطعا تفکرات و هجمه های دشمن تاثیری بر حجاب و عفاف جامعه ما نخواهد داشت.

میرشفیعی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و افزایش نقاط فرهنگی کشور مانند احیای نقش جهادی و مدیریت جهادی برای افزایش راندمان زندگی فردی و اجتماعی هموطنانمان را در ساحل سالم پیگیری می کنیم، ادامه داد: سپاه و بسیج به دنبال آن است که همانند دیگر نهادهای ارزشی جامعه میدان دار ارزش های فرهنگ و اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه به دنبال معرفی الگوهای برتر در زمینه های عفاف و حجاب، نوآوری ها و ابتکارات بسیجی ها و احاد ملت هستیم، می خواهیم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج پیدا کند تا تمام ملت در برابر منکر توان امر به معروف و نهی از آن منکر را داشته باشند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه به دنبال ترویج سبک زندگی اسلامی در جشنواره های مختلف و برنامه های متفاوت فرهنگی ساحل نشاط هستیم، تاکید کرد: در برنامه های طرح ساحل بیشتر به دنبال این هستیم با ایجاد برنامه هایی چون رادیو ساحل، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و دینی، برنامه های بومی و محلی و منطقه ای، مسابقات ورزشی، ایجاد فضایی برای تفریحات سالم، الگو سازی و معرفی افراد برتر شهرستان و استان سبک زندگی اسلامی را گسترش دهیم.

وی افزود: همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و برپایی نماز جماعت، مخصوصا محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان، برگزاری جشنواره ها مانند جشنواره شن، جنگ شادی و مهمتر از همه در کنار این برنامه ها مشاوره های مختلف از جمله مشاوره های دینی هم از جمله برنامه های ما در طرح ساحل و نشاط است.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه معتقدیم که شهدا عزت و افتخار ایران اسلامی را به جهانیان صادر کردند و با این اهداف به دنبال این هستیم که حافظ این عزت در شهرمان باشیم، گفت: معاونت فرهنگی سپاه به دنبال این است که فضای ساحل و مواهب الهی شهرستان فریدونکنار برای عده ای خاص نباشد بلکه فضایی ایجاد شود تا همه آحاد ملت از این موهبت الهی برخوردار شوند.

میرشفیعی تصریح کرد: بسیج حرم امن الهی در دنیای خاکی است و این حرم می تواند فرصت ها و زمینه های مناسبی را در سطح شهرستان از لحاظ فرهنگی ایجاد کنند.

وی در پایان اذعان داشت: از حسن همکاری شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندار و دیگر نهادهای تبلیغی و فرهنگی شهر تشکر می کنم و انتظار داریم همچون گذشته به یاری ما بشتابند تا ما بتوانیم خدمات متنوع را ارائه دهیم و خداوند نیز از ما راضی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا