جزئیات قتل توریست مست عراقی در رامسر

به گزارش بصیر،  روز سوم تیر ماه، چند گردشگر عراقی که توسط یک تاکسی ون از سمت جواهرده این شهرستان به محل اسکان خود در هتل ملکشاه چالکرود در راه بودند، به علت مشاجره بین راننده و این گردشگران درگیری هولناکی پیش آمد.

ماجرا از این قرار بود که این گردشگران عراقی بعد از بازدید و تفریح در جواهرده، در یکی از کافه سنتیهای بین راهی می ایستند و اقدام به شرب خمر می کنند.

گردشگران عراقی که اینگونه و به آسانی برایشان مشروبات الکلی در دسترس بوده و شرب خمر کردند، در بین راه راننده تاکسی ون را مورد اذیت و آزار خود قرار دادند که موجب عصبانیت راننده شد.

این راننده بعد از رساندن آنها در محل اسکان‌شان، مشاجره ای با گردشگران عراقی پیدا کرد و با تلفن همراه با پسرش تماس گرفت و درخواست کرد که به محل مورد نظر برود.

در ادامهی این ماجرا پسر راننده، به همراه دوست خود از راه رسیدند و اقدام به درگیری با گردشگران عراقی کردند که در حین این دعوا پسر راننده، چاقو را به  قلب یکی از عراقی ها به نام «عماد هاشم-ع» زده و متواری شد.

پس از دقایقی، مصدوم با همکاری عوامل امدادی و اورژانس به بیمارستان رامسر و بعد به تنکابن منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

قاتل پس از ارتکاب به این جنایت، از محل متواری و در استان اردبیل مخفی شد که در کمتر از ۷۲ ساعت توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد.

گفتنی است راننده تاکسی ون اهل استان گیلان بوده و در رامسر سکونت داشتند.

لازم به ذکر است قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع کماکان در دست بررسی است.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا