ائتلاف خاتمی، هاشمی و ناطق نوری در روزنامه های زنجیره‌ای+تصاویر

به گزارش بصیر،  همیشه با روی کار آمدن هر دولت، تلاش ها برای بدست گرفتن مجلس شورای اسلامی افزایش می یابد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که دولت یازدهم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در اولین روزهای شروع خود، برنامه ریزی های گسترده ای برای در دست گرفتن مجلس بعدی انجام داد.

در این میان اصلاح‌طلبان که ۸ سال در انزوا به سر می بردند با تغییر دولت خود را به دولت بسیار نزدیک دیده و از این رو برنامه ریی های گسترده برای بدست گرفتن قدرت را آغاز کردند.

به طوری که در هفته اخیر، هر روز یک روزنامه اصلاح طلب با چاپ عکس خاتمی، هاشمی و ناطق نوری درکنار یکدیگر، آنها را محور ائتلاف اصلاح طلبان برای انتخابات آینده مجلس معرفی کردند.

 

عناوین اخبار روزنامه ابتکار در روز سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ : پاسخ به انتقادات از طرح مجازات وازکتومی؛پایان جنجال «رانت 650 میلیون یورویی» ؛تشکیل جلسه جامعه روحانیت به ریاست موحدی کرمانی؛شیخوخیت به سبک اصلاح طلبان؛افطار با ستاره های میلیونی؛مونولوگ در زمانه عسرت؛انتقاد شدید یک اقتصاددان از وضعیت تولید؛مردم از نمایشگاه های طرح ضیافت ناراضی اند؛مخترعانی که به‌دست اختراعاتشان کشته شدند؛تالار شیشه ای در وضعیت قرمز؛خاموشی با چراغ خاموش؛داعش قرائتی ضداسلام است؛والیبال ایران حریف می طلبد؛خلافت اسلامی؛ توهم جدید داعش؛کارلوس چقدر باید بگیرد؟ ؛

عناوین اخبار روزنامه آرمان امروز در روز یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ :  مثلث طلایی بزرگان در انتخابات مجلس؟ ؛ باید بهشتی‌های زمان را حفظ کنیم ؛ جزییات طرح منطقه‌بندی 5 گانه کشور ؛ جیره‌بندی آب در یک قدمی پایتخت ؛ خطری بیخ گوش اصلاح‌طلبان ؛ مردم ناظر بر حکومتند ؛ حوادث عراق، جنگ تروریسم با مخالفان تروریسم است ؛ بسته گیران بهانه می‌گیرند! ؛ یادداشـت‌هــای اخـتصـاصـی ؛ عراق تجزیه نمی شود ؛ اصرار آمریکا، انکار ایران ؛ معنای اتهام براندازی چیست؟ ؛ آسیب‌شناسی جریان تندرو ؛ کمیته اجرایی خانه احزاب تشکیل می‌شود ؛ ورود به ماه برکت ؛ 22 تیرماه نشست مشترک دولت و مجلس ؛

 

روحانی در انتخابات سال ۹۲ توانست با از میدان به در بردن عارف و انصراف وی رأی اصلاح‌طلبان را نیز به صندوق خود بریزد. از این رو انتظار این موضوع می رفت که از عارف به عنوان بک عنصر و مهره کلیدی در دولت یازدهم استفاده شود.

اما پس از انتخابات عارف حتی به سمت ریاست یک دانشگاه هم منصوب نشد و اصلاح‌طلبان اطراف وی را خالی کردند و هرکدام برای رسیدن به قدرت تلاش کردند.

اگرچه در ابتدا از عارف به عنوان گزینه اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نام برده می شد؛ اما رسانه های اصلاح طلب با چرخشی شدید به یکباره عارف را دور زده و ناطق نوری را مصادره کردند تا بتوانند از این طریق رای بیشتری را در صندوق رای خود داشته باشند.

عارف نیز در این مورد بی کار ننشسته و با فعال کردن بنیاد امید ایرانیان، و افتتاح دفاتر استان یآن به دنبال ورود مستقل به عرصه انتخابات است.

باید نشست و دید که آیا باز هم عارف در دقایق نهایی خود را فدای دیگران می کند یا خیر؟

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا