بصیر

تمسک یکی از نزدیکان “احمدشهید” به عوامل فیسبوکی برای تطهیرش!

به گزارش بصیر، طی هفته گذشته فردی با نام  Joudi Asghar  از فعالین فیس بوک ساکن کشور نروژ – شهر اسلو و از دوستان امیری مقدم، مطلبی را در واکنش به یکی از خبرهای شبکه اطلاع‌رسانی دانا منتشر کرده است.

این شخص در واکنش به مطلبی از شبکه اطلاع رسانی دانا با عنوان فعالیت های زیر پوستی NGO های مدعی حقوق بشر در ایران در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: “باز سایت‌های وابسته به نظام از قبیل دانا و رجانیوز و …… به فعالیت‌های مخالف سیاست‌های نظام حمله کردن که این بار نوبت به سازمان حقوق بشر رسیده .

این بار به سخنگو و بنیان‌گزار این سازمان، محمود امیری مقدم حمله کردن و با تهمت‌های بی جا و بی خود این عزیز و کارهای گران‌قدر این عزیز را زیر سوال بردند. این مزدوران نظام وابستگی سازمان حقوق بشر را به کشورهای غربی اعلام کرده است.

سایت دانا در این خصوص نوشته است: «کشورهای غربی می کوشند با فعال سازی گروه ها و NGO های مدعی حقوق بشر و طرح مسائلی غیرواقعی در افکار عمومی و نهاد های بین المللی، این بار به اتهام نقض حقوق بشر ، ایران اسلامی را مورد تحریم های ظالمانه قرار دهد.ازجمله گروه های مدعی حقوق بشر که مستقیما یا به واسطه از سوی کشورهای غربی تغذیه می شود ، سازمان حقوق بشر ایران است که آقای محمود امیری مقدم ،سخنگو و ریاست آن را به عهده دارد.

این NGO که بیشتر از سوی دولت نروژ مورد حمایت است با انتخاب محمود امیری مقدم به عنوان برنده جایزه حقوق بشر در نروژ در سال ۲۰۰۷ ، مبلغ قابل توجه ای به او و سازمانش کمک نمود، وی چند وقتی است در تلاش است با برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف، خود را به طراز دیگر سازمان های فعال در زمینه حقوق بشر ایران برساند که از جمله می توان به حضور رئیس و سخنگوی این سازمان درهمایش سازمان عفو بین الملل و همچنین برگزاری جلساتی با آقای نوید احمد ، مسئول بخش ایران در کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اشاره نمود» .

این فعال فیس بوکی و یکی از دوستان امیری مقدم در ادامه مطالبی را در رد این گزارش در شبکه اطلاع رسانی دانا آورده و می گوید: حقوق بشر مساله اصلی‌ مردم ایران است، نه‌ یک بهانه برای فشار سیاسی روی  نظام – شاید بشود گفت که حکومت ایران از توجه حاصله روی مساله هسته‌ای برای سرکوب و اعدام بیشتر استفاده می‌‌کند-

۲- سازمان حقوق بشر از هیچ کشوری “مبلغی” دریافت نکرده است، ولی‌ اگر این سازمان یا هر نهاد حقوق بشری کمک مالی‌ دریافت کند اینجا شفافیت وجود دارد همه چیز حساب و کتاب دارد و بودجه دریافتی باید در راستای حقوق بشر استفاده شوند و نهاد‌های حقوق بشری باید حساب پس دهند.

۳- ما کسی‌ به اسم گیتی‌ آزادی را نمی‌شناسیم-“

به نظر می رسد امیری مقدم که عنصر پنهان مدعی حقوق بشر است با توجه به انتشار گسترده این خبر و رسوایی های حقوق بشری اش، به دوست خود متوسل شده است تا در تطهیر او مطلبی منتشر کند.

در این پاسخ که به صورت جسته و گریخته به هر موضوعی پرداخته است و در نهایت فقط این سازمان را از موارد ذکر شده در سایت دانا مبری می داند هیچ دلیل قانع کننده و یا سندی برای تطهیر خود نداشته است.

همچنانکه در عکس زیر دیده می شود امیری مقدم یک از نزدیکان به احمد شهید است که گزارش های حقوق بشری احمد شهید باعث تصویب قطعنامه های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران شد.

امیری مقدم – تیمور  علیشاهی – احمد شهید و در قسمت خانم ها نفر آخر دایان علایی سخنگوی جامعه بهاییت

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا