گزارش بصیر از انحراف اسلام تکفیری ها

جنایاتی که دل سنگ را هم به درد می‌آورد/از حکم شلاق برای کودک ۶ ساله تا سرهایی که هر روز بریده می‌شود+تصاویر

بصیر، گروه تروریستی داعش هر روز قوانین جدیدی را در مناطق تحت تسلط خود وضع می‌کند که از جمله این قوانین ممنوعیت کشیدن سیگار و یا قلیان، ممنوعیت تماشای تلویزیون، ممنوعیت استفاده از کلمه داعش و … است.

خبرگزاری مسیحیان آشوری در گزارشی از موصل آورده است: شماری از تروریست های داعش که به زعم خود در صدد اجرای “قوانین اسلامی” در شمال عراق هستند، با ورود به خانه این خانواده آشوری خواهان دریافت “جزیه” شدند و زمانی که آنها اعلام کردند به دلیل نداشتن پول نمی توانند جزیه بدهند، سه تن از تروریست ها، مادر و دختر خانواده را در برابر دیدگان پدر مورد تعرض قرار دادند.

شوک روانی حاصل از این جنایت به قدری پدر خانواده را تحت تاثیر قرار داد که او نیز پس از مدتی کوتاه، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

در حادثه ای مشابه نیز ۴ نفر از زنان مسیحی منطقه به دلیل عدم رعایت حجاب، توسط اعضای داعش به قتل رسیدند.

 

همچنین تروریست های داعش یک کودک شش ساله را به اتهام اینکه آنها را داعش نامیده است ۶۰ ضربه شلاق زده اند.

پدر این کودک که نامش را فاش نکرد گفت: فرزندم در مقابل منزل در روستای عین حاوی در شمال صلاح الدین در حال بازی بود هنگامی که تروریست های داعش در حال عبور از منطقه بودند فرزندم به خودرو آنها اشاره کرد و فریاد زد داعش داعش و این جنایتکاران از خودرو پیاده شدند و کودک را گرفتند و شصت ضربه شلاق به وی زدند و کودک هم اکنون در بیمارستان برای درمان آثار تازیانه به سر می برد.

این گروه تروریستی در اقدامی عجیب یک کودک را به جرم کشیدن سیگار شلاق زدند و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کردند.

یک منبع از دیالی عراق گفت: تروریست های داعش چهار جوان عراقی را در ناحیه السعدیه (۶۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه) به دلیل وجود ترانه و موسیقی در موبایل شان، شلاق زدند.جوانان مزبور که سن آنان ۱۵ تا ۱۸ سال بود هر کدام سی ضربه شلاق خوردند.
به گزارش پایگاه اینترنتی “السومریه نیوز”، تروریست های داعش با صدور بیانیه ای به اهالی منطقه السعدیه هشدار داده اند که در صورت تصویربرداری از آنها و یا مواضعشان، افراد خاطی را به اشد مجازات محکوم می کند.

 تروریست های داعش عصر امروز شماری از جوانان را که در حال مشاهده رقابت های فوتبال جام جهانی در یکی از قهوه خانه های سنتی بودند، تازیانه زدند.

یک شاهد عینی دیگر که نخواست نامش فاش شود گفت تروریست های داعش همچنین یک جوان را به دلیل تراشیدن ریش تازیانه زدند.تروریست ها می گویند تراشیدن ریش با دستور انها درباره بلند کردن ریش سازگاری ندارد.

تروریست هایی که خود را مدعی پیاده کردن اسلام در جامعه می دانند با تحریف قوانین اسلام دست به جنایت می زنند به طوری که هر کس از بیرون با این رفتارهای شنیع گروهک تروریستی مواجه شود چهره بدی از اسلام را در ذهن خود متصور می شود.

قطعاً این تروریست ها نه تنها اسلام را قبول نداشته بلکه با اسلامی نشان دادن رفتار خود قصد ضربه زدن به اسلام را دارند.

در دوران زعامت امیرالمومنین خبر رسید که در یکی از سرحدات کشور اسلامی برخی افراد شرور خلخال (مانند النگوست که زنان عرب به پا می کردند) از پای یک زن یهودی ربوده اند حضرت فرمودند اگر کسی بر این مصیبت دق کند جا دارد.

این در حالی است که سرکرده این گروهک تروریستی به خود لقب امیرالمومنین را داده است؛ اما در اجرای عدالت تنها به منافع شخصی و گروهک تورریستی داعش و همچنین خواسته های استکبار جهانی و اسرائیل توجه می کند.

جنایات داعش در حالی است که ارتش عراق در حال وارد کردن ضرباتی مهلک بر پیکره آنها در عراق است و این گروه تروریستی به دنبل ایجاد یک رعب و وحشت در میان مردم است.

از این رو جنایات این گروه تروریستی داعش از سوی برخی رسانه های وابسته به آنها بسیار بزرگ جلوه داده می شود و این گروه تروریستی نیز در آخرین لحظات حضور خود در عراق به دنبال به اتمام رساندن جنایات خود است.

این در حالی است که یک مقام ارشد اسرائیلی در خصوص کشتار مردم عراق توسط داعش اعلام کرد که هرچقدر از دو طرف عراق و داعش کشته شوند بیشتر به نفع ما خواهد بود.

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا