اختصاصی/ بصیر گزارش می دهد

کوتاه و گویا از اخبار ورزشی شهرستان فریدونکنار

بصیر/

کسب مقام قهرمانی تیم رزمی فریدونکنار در مسابقات رزمی قهرمانی بانوان استان (سبک یوشیتا)

مسابقات رزمی قهرمانی بانوان استان (سبک یوشیتا) در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۷ تیم از شهرستانهای فریدونکنار، آمل، بابل، ساری، رامسر، جویبار و قائمشهر به میزبانی فریدونکنار در سالن ورزشی شهدا این شهرستان برگزار گردید.

صابر نوحی و فاطمه احمدی رئیس و نائب رئیس سبک یوشیتا کشور ، خانم جمالی نائب رئیس هیات رزمی استان، رحیم احمدی رئیس سبک یوشیتا استان، نصیبه احمدی نائب رئیس سبک یوشیتا استان، در این مسابقات حضور داشتند که در پایان تیم فریدونکنار به مقام قهرمانی رسید و آمل و رامسر به ترتیب دوم و سوم شدند
درخشش تکواندوکاران باشگاه اسدی فریدونکنار

مسابقات تکواندو بسیج نوجوانان استان مازندران در نوشهر برگزار شد که تکواندوکاران شایسته باشگاه اسدی فریدونکنار در این رقابتها خوش درخشیدند.

ناصر اسدی به مقام اول رسید و دانیال اسماعیل پور، محمدحسین کوهستانیان و علی بحرگرد به ترتیب دوم تا چهارم شدند. 

کسب دو مقام قهرمانی و یک نائب قهرمانی باشگاه تکواندو اسدی فریدونکناردر مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد خردسالان استان مازندران 

مرحله پایانی مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد خردسالان استان مازندران (انتخابی کشور) که در نکا برگزار شد علیرضا حسین پور و فرزان یحیی زاده عضو باشگاه اسدی مقتدرانه با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی رسیدند و امیررضا حسینی به مقام دوم رسید.  

 

علیرضا حسین پور تکواندوکار شایسته باشگاه اسدی فریدونکنار قهرمان رقابتهاي تکواندو  قهرماني خردسالان کشور

در پايان رقابتهاي تکواندو قهرماني کشور خردسالان پسر، تيم البرز برای دومین سال پیاپی عنوان نخست اين مسابقات را بدست آورد و تيمهاي مازندران ، گيلان و تهران دوم تا چهارم شدند.

به گزارش خبرنگار ما، مسابقات قهرماني كشور خردسالان پسر با حضور ۲۷۷ هوگوپوش از ۳۰ استان با برگزاري اوزان فرد آغاز شده بود و در ادامه با پيگيري رقابتهاي اوزان زوج به پايان رسيد.
بدين ترتيب در پايان جدال جذاب و دیدنی دو روزه هوگوپوشان ۳۰ استان كشور، تيم البرز توانست با كسب ۴ مدال طلا، يك نقره ، یک برنز و ۷۷ امتياز مقتدرانه برای دومین سال پیاپی قدرت خود را به رخ حریفان کشیده و بر سكوي قهرماني بایستد، مازندران با كسب ۳ مدال طلا ، ۱ برنز و ۵۶ امتياز نايب قهرمان شد، گیلان با كسب يك مدال طلا، دو نقره، یک برنز و ۴۶ امتياز به عنوان سومي رسيد و تهران با كسب يك مدال طلا، یک برنز و ۳۴ امتياز در رده چهارم قرار گرفت. 

گفتنی است علیرضا حسین پور تکواندوکار شایسته باشگاه اسدی فریدونکنار و عضو تیم مازندران در وزن ۳۰- کیلوگرم قهرمان این دوره از مسابقات شد.

هفته پایانی رقابت های لیگ دسته یک کانوپولوی آقایان برگزار شد

 

هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک کانوپولوی آقایان با برگزاری ۹ مسابقه در دریاچه آزادی آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار ما،  ۶ تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ دسته یک کانوپولوی آقایان در این رقابت ها تیم های باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر، هیات قایقرانی استان تهران، هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری، هیات قایقرانی استان فارس، هیات قایقرانی استان اردبیل و هیات قایقرانی فریدونکنار می باشند.


در این رقابت ها هیات قایقرانی استان تهران ۵ بر ۱ باشگاه بنادر و دریانوردی را شکست داد، هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری ۸ بر ۰ از سد هیات قایقرانی استان فارس گذشت، هیات قایقرانی استان اردبیل ۱۳ بر ۰ هیات قایقرانی فریدونکنار را از پیش رو برداشت، دیدار هیات قایقرانی تهران و هیات چهارمحال و بختیاری ۴ بر ۴ مساوی تمام شد، هیات قایقرانی استان فارس ۱۲ بر ۱ مغلوب باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر شد، هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری ۹ بر ۲ هیات قایقرانی اردبیل را از پیش رو برداشت، هیات قایقرانی استان تهران ۱۱ بر ۳ هیات قایقرانی فریدون کنار را برد، هیات قایقرانی اردبیل ۵ بر ۳ از سد باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر گذشت و هیات قایقرانی استان فارس ۶ بر ۳ بر هیات قایقرانی فریدون کنار غلبه کرد.

گفتنی است آخرین روز از هفته پایانی ششمین دوره مسابقات لیگ دسته یک کانوپولو آقایان در دریاچه مجموعه ورزشی با قهرمانی هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر با هیات قایقرانی فریدون کنار به رقابت پرداخت که در پایان، این مسابقه با نتیجه ۹ بر ۲ به سود باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر به پایان رسید، هیات قایقرانی استان تهران با نتیجه ۵ بر ۲ هیات قایقرانی استان اردبیل را از پیش رو برداشت، هیات قایقرانی فریدون کنار با نتیجه صفر – ۱۹ از هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری شکست خورد، هیات قایقرانی استان تهران ۲۲ بر ۲ هیات قایقرانی استان فارس را برد، هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری ۷ بر صفر باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر را مغلوب کرد و هیات قایقرانی استان اردبیل با نتیجه ۱۰ بر ۸ هیات قایقرانی استان فارس شکست داد.


در پایان این رقابتها هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری با انجام ۵ مسابقه، کسب ۴ برد، یک تساوی، ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۴۱+ قهرمان شد و مستقیماً به لیگ برتر صعود کرد.
هیات قایقرانی استان تهران نیز با انجام ۵ مسابقه، کسب ۴ برد، ۱ تساوی، ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۳۵+ در رده دوم ایستاد و به مسابقه پلی آف رسید.
هیات قایقرانی استان اردبیل نیز با انجام ۵ مسابقه، کسب ۳ برد، ۲ باخت، ۹ امتیاز و تفاضل گل ۹+ در رده سوم جای گرفت. ضمن اینکه باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر، هیات قایقرانی استان فارس و هیات قایقرانی فریدون کنار در رده های چهارم تا ششم ایستادند.

 

برگزاری اولین دوره مسابقات شنا آب های آزاد استان مازندران (لیگ خزر) گرامیداشت سردار شهید حاج حسین بصیرو هفته مبارزه با مواد مخدر به میزبانی فریدونکنار 

اولین دوره مسابقات شنا آب های آزاد استان مازندران (لیگ خزر) گرامیداشت سردار شهید حاج حسین بصیر و هفته مبارزه با مواد مخدر روز در ساحل پارک لاله فریدونکنار برگزار گردید.

۱۰تیم از استان مازندران در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که در پایان نتایج به شرح ذیل اعلام شد : رده سنی زیر ۲۰ سال : ۱- علی قندی از بابل  ۲- امیرمحمد کاظمی از ساری  ۳- مهدی محروق از ساری ۴- علیرضا خطی از قائمشهر ۵- پویان یوسفیان ۶- آرش قبادی از قائمشهر 

رده سنی بالای ۲۰ سال : ۱- فرشید محمودی از تنکابن ۲- بهشاد علیزاده از ساری ۳- صالح توکلی ۴- حسام مازاده 

۵- امیر میرچی ۶- کپچ 

رده سنی پیشکسوتان : ۱- ناصر زمانی ۲- غلامرضا سلطانی ۳- عبدالرسول صادقی 

 

گفتنی است در پایان این مسابقات موسوی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو مازندران از میزبانی مسابقات لیگ شنا قهرمانی کشور در ایت استان خبر داد. 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا