اختصاصی/ جلسه مسئولان تنها دانشگاه فریدونکنار با مقامات شهری و استانی

حسین زاده: با انتقال این موسسه به شهر دیگر مخالفیم/ رجایی: در فریدونکنار با محدودیت سازه ای روبرو هستیم

15882-IMG_1931

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، جلسه ی  مسئولین موسسه ی آموزش عالی پردیسان با مسئولان استانی و شهرستان فریدون کنار در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام جلالی امام جمعه، لطف الله آجودانی مدیر کل محترم دفتر آموزش و پژوهش استانداری، محمد حسین زاده لداری فرماندار، سردار نانواکناری، میرمرادی رییس شورای اسلامی شهر، مهندس رحمان زاده عضو شورای اسلامی شهر، محمدی معاون شهرداری فریدونکنار، حجت الاسلام رجایی رییس هیات موسس موسسه، غلامرضا پیروز رئیس موسسه ی آموزش عالی پردیسان، معاونین فرهنگی، آموزشی و مدیر گروه دروس عمومی موسسه برگزار شد.

* در فریدونکنار با محدودیت سازه ای روبرو هستیم

در ابتدای جلسه حجت الاسلام رجایی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین ، از حضور همه مسئولین برای شرکت در این جلسه، سپاسگزاری نمود و از کمبود امکانات شهری و محدویت های سازه ای در شهرستان در امر آموزش انتقاد کرد.

16585-IMG_1936

به گزارش بصیر، در ادامه دکتر پیروز رییس موسسه در مورد عبور از مشکلات این مرکز آموزشی، به خصوص مشکلات شهری موسسه ی آموزش عالی پردیسان در فریدون کنار، سخن گفت و از مسوولان استانی و شهرستانی برای کمک جهت فائق آمدن بر معضلات موجود درخواست کمک کرد .

*از تنها دانشگاه فریدونکنار حمایت می کنیم

همچنین در ادامه این جلسه امام جمعه فریدون کنار حجت الاسلام جلالی نیز اظهار داشت: همه ی بزرگان شهر از اقدام به تاسیس موسسه در سال ۱۳۸۵ خوشحال بودند و تا جای ممکن از ادامه ی فعالیت این مرکز حمایت کردند و این حمایت هم چنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم تا مدارج علمی در شهرستان فریدونکنار رو به رشد باشد و از انتقال این مرکز به شهرهای دیگر به شدت مخالفیم.

جلالی در پایان مسئولین موسسه ی پردیسان را به تحمل سختی ها و مقاومت در برابر برخی فشارها توصیه کرد.

*با انتقال این موسسه به شهر دیگر مخالفیم

حسین زاده لداری نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جلسه با توجه به نامگذاری امسال به نام سال فرهنگ و اقتصاد اذعان داشت: شایسته است که مسئولین بیش از پیش به فرهنگ و در راس آن دانشگاه ها توجه ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: ما به هیچ قیمتی حاضر نیستیم تنها موسسه ی آموزش عالی، از شهرستان به شهری دیگر منتقل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا