اختصاصی/ فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار خبر داد

کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فریدونکنار

DSCN9754

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سرهنگ مهدی نریمانی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فریدونکنار ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مواد مخدر یکی از معضلات اصلی شهرستان فریدونکنار است و به همین منظور در طول این سه ماه حدود ۱۶ مورد طرح را در فریدونکنار به اجرا درآوردیم.

وی با بیان اینکه در طول این مدت و در این شهرستان در مجموع ۷ کیلو و ۸۶ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردیم، تصریح کرد: علاوه بر این کشفیات در مجموع ۱۳۶ نفر را نیز که اقدام به توزیع و مصرف، خرده فروشی و قاچاق مواد مخدر کرده بودند دستگیر نمودیم.

نریمانی با اشاره به اینکه ۵۶ مورد اقلام مصرفی معتادین از قبیل ترازو، بافور و پایپ نیز در این طرح ها جمع آوری و ضبط شد، اذعان داشت: تعداد ۳۶ دستگاه خودرو که در امر خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در این شهرستان فعالیت داشتند جمع آوری گردید.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار در پایان از آمادگی کامل یگان های امنیتی و نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و گفت: هرگز به کسانیکه در این راه قدم بر می داند اجازه زندگی راحتی را نخواهیم داد و همواره به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا