این کلاهبردار را شناسایی کنید+عکس

به گزارش بصیر، روز سی‌ام فروردین ماه امسال، فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه به مأموران اعلام کرد که شریک کار‌ی‌اش دسته چک وی را گرفته و چک‌ها را در سطح بازار خرج کرده و در حال حاضر نیز متواری است.

این شخص در اظهارات خود به مأموران گفت: به همراه فردی به نام «حامد .ش» اقدام به تأسیس یک شرکت پخش لوازم بهداشتی کردیم؛ حامد به بهانه گرفتن وام حسابی را به نام من افتتاح کرد و به این بهانه، طی چند ماه تمام چک‌ها را از من گرفت، اما پس از مدتی متوجه شدم که چک‌ها در سطح شهر تهران خرج شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «کلاهبرداری» و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و با آغاز تحقیقات کارآگاهان در مراجعه به محل سکونت «حامد . ش» در محدوده مرکزی شهر تهران، اطلاع پیدا کردند که وی محل سکونت خود را تغییر داده است؛ از این رو همزمان با انجام اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه متهم، اقدامات قانونی جهت انسداد حساب بانکی مالباخته نیز انجام شد.

پس از انسداد حساب بانکی متعلق به مالباخته، یکی از طلا فروشان منطقه سلیمانیه با مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: خانم جوانی با مراجعه به مغازه من، اقدام به خرید ۵۰۰ گرم طلا کرد و من هم به واسطه آشنایی با خانواده وی فروش طلاها در ازای چک را پذیرفتم اما در زمان مراجعه به بانک متوجه شدم که چک مسروقه است.
 

این کلاهبردار را شناسایی کنید+عکس

این کلاهبردار را شناسایی کنید+عکس

اظهارات مالک مغازه طلافروشی باعث شد تا کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت این خانم جوان در منطقه پیروزی به تحقیق از وی بپردازند و این زن جوان در اظهاراتش عنوان کرد که چک را طی یک معامله دریافت کرده و هیچ اطلاعی از مسروقه بودن آن ندارد. همچنین، در ادامه تحقیقات، زن جوان با مشاهده تصویر «حامد . ش» بلافاصله وی را مورد شناسایی قرار داد.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تصاویر متهم پرونده از سوی تعدادی از مالباختگان و به منظور شناسایی مخفیگاه این شخص، دستور انتشار تصاویر متهم (دو تصویر مختلف بدست آمده از وی) از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصاویر متهم تحت تعقیب پایگاه ششم آگاهی شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل‌های تردد وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۸۰۷۶ و ۳۳۱۹۰۰۰۴ در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با کلاهبرداری پایگاه ششم آگاهی قرار دهند؛ همچنین، از سایر شکات و مالباختگان احتمالی نیز که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا جهت طرح شکایات خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان نبرد شمالی – انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا