دلیل نرفتن سردار آزمون به آرسنال

به گزارش بصیر، خلیل آزمون در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه رابین کازان نام سردار را برای فصل آینده به عنوان بازیکن این تیم به فدراسیون فوتبال روسیه ارائه کرده است، گفت: خود من روز گذشته به ایران بازگشتم و تا لحظه آخر در جریان کارهای سردار قرار داشتم. باشگاه رابین کازان می‌خواهد به هر قیمتی سردار را نگه دارد و آنها حتی در همین راستا پیشنهاد بسیار خوبی نیز به سردار داده‌اند. حتی مسئولان کازان به ما اعلام کردند تا برای رفتن به آرسنال عجله نکرده و دو سه سال دیگر سردار به این تیم برود.

وی با بیان اینکه سردار چهار ماه دیگر با رابین کازان قرار دارد، افزود: قرار است رابین کازان در اتریش اردویی را برگزار کرده و پس از بازگشت با بررسی شرایط باشگاه روسی، احتمالا تا ۱۰ روز آینده تصمیم خود را برای فصل آینده سردار خواهیم گرفت. در حال حاضر برای ما الویت این است که سردار در فصل جدید بتواند در تیمش بازی کند و اگر هر تیم سطح بالای اروپایی هم پیشنهاد بدهد، تنها شرط ما این است که سردار بتواند در آن تیم بازی کند، چون در غیر این صورت اگر سردار بخواهد نیمکت نشین یک تیم خوب اروپایی هم باشد، برای او هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

پدر سردار آزمون گفت: کازانی‌ها خیلی تلاش می‌کنند تا سردار بماند و حتی ۳ برابر مبلغ قرارداد سال گذشته‌اش به ما پیشنهاد داده‌اند تا او در رابین کازان بماند، ضمن اینکه سرمربی این تیم بزرگ روسیه در صحبت‌هایی که با من داشت اعلام کرد برای فصل آینده حساب ویژه‌ای روی سردار کرده است.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه یوونتوس گفت: تمام این پیشنهادات به باشگاه رابین کازان رسیده و چه بسا پیشنهادات دیگری هم باشد که ما از آنها بی خبر باشیم، اما باشگاه رابین کازان می‌خواهد به هر طریقی سردار را فصل آینده در این تیم نگه دارد.

آمون در پایان گفت: حدود یک ماه دیگر لیگ برتر روسیه آغاز می‌شود و با توجه به قرارداد باقی مانده سردار با تیمش، مسئولان کازان نام وی را برای فصل آینده به فدراسیون روسیه ارسال کرده‌اند. با این حال باید صبر کرد و دید در آینده و پس از پایان قرارداد سردار با تیم روسی چه اتفاقی رخ خواهد داد. خود من دوست دارم سردار به هر تیمی برود، فقط بازی کند

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا