امتیاز ۶۵۰میلیون یورویی بانک مرکزی به یک فرد خاص “رانت‌خواری” است

به گزارش بصیر به نقل از  عرش نیوز ؛ حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در نطق میان دستور طی سخنانی در صحن علنی مجلس با اشاره به فامیل‌گرایی اظهار داشت: امروز متاسفانه هنوز فامیل‌گرایی وجود دارد و این موضوع، زمینه رفتن به سوی دنیا است ضمن اینکه زمینه رانت‌خواری نیز فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اعطای امتیاز ۶۵۰ میلیون یورویی به یک فرد خاص گفت: اخیرا امتیازی که بانک مرکزی در قالب ۶۵۰ میلیون یورو به یک فرد عادی داد، خارج از فرآیند عادی صورت گرفت که نوعی رانت‌خواری محسوب می‌شود. 

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: گاهی در انتصابات کسی را خبر نمی‌کنند و فرد دیگری جای آن فرد منصوب می‌شود؛ مگر طرف شمر است؟ این کار تحقیر و توهین به طرف مقابل است لذا باید به وصیتنامه امیرالمومنین(ع) عمل کنیم.

 

کامران اظهار داشت: گفته شده که دشمن ظالم باشید یعنی دشمن آمریکایی‌ها؛ در حافظه ایرانیان، آمریکایی‌ها از جنگ جهانی دوم به بعد، خیانت‌های زیادی کردند و در مسئله هسته‌ای هم اگر بگویند ما کنار می‌کشیم، ما همچنان غنی‌سازی ۲۰ درصد را خواهیم داشت و نیروگاه اراک را با قوت توسعه می‌دهیم.

 

وی در ادامه سخنانش گفت: صهیونیست‌ها با پول عربستان و قطر کلکسیونی از ظالمان در منطقه را تشکیل داده‌اند که خروجی این کلکسیون، داعش است و همه اینها از اسلام آمریکایی نشات می‌گیرد. امیدواریم به برکت ماه رمضان نسل این ظالمان از بین برود. 

 

نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر علوم گفت: حضرت آقا در دیدار با اساتید فرمودند که حرف نزنید، عمل کنید؛ ما به عمل زنده‌ایم نه به حرف لذا این نکته را به وزیر علوم یادآوری می‌کنم.

کامران در پایان در تذکری به شورا عالی بیمه یادآور شد: چرا ۲۴ درصد بیمه را افزایش داده‌اید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا